برگزاری یادواره شهدای جهادگر گچساران
کد خبر: 4194057
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶

برگزاری یادواره شهدای جهادگر گچساران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری دومین یادواره شهدای جهادگر گچساران در ۲۷ دی‌ماه امسال در این شهرستان خبر داد.

یادواره شهدای جهادگر گچساران

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، علی معتمدی‌پور، رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 25 دی‌ماه در جمع خبرنگاران، گفت: نخستین یادواره 18 شهید جهادگر در آبان‌ماه سال‌جاری در گلزار شهدای یاسوج برگزار شد.

وی با بیان اینکه دومین یادواره شهدای جهادگر گچساران چهارشنبه، ۲۷ دی‌ماه امسال ساعت 9 و نیم صبح با هدف آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت در این شهرستان  برگزار می‌شود، تاکید کرد: از تجربه موفق یادواره شهدای جهادگر که در یاسوج برگزار شد، باید بهره ببریم و یادواره‌ای باشکوه‌ و در خور شان شهدای جهادگر در گچساران برگزار کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: در این یادواره از ۱۲ خانواده معظم شهدای جهادگر شهرستان گچساران و دو خانواده معزز شهیدان شهرستان باشت در سالن اجتماعات آزادی شرکت نفت تجلیل می‌شود.

معتمدی‌پور در پایان گفت: سومین یادواره 18 شهید جهادگر همزمان با دهه مبارکه فجر در شهرستان کهگیلویه نیز برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، سخنرانی، خاطره‌گویی یکی از فرماندهان جنگ یا یکی از فرزندان شهدا، کلیپ گروه جهادگران دیروز و امروز، گروه سرود با موضوع جهاد سازندگی و غیره از برنامه‌های جانبی این یادواره است.

انتهای پیام
captcha