نشست جامعه قرآنی لرستان برگزار می‏‌شود
کد خبر: 4193979
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
با حضور عباس سلیمی

نشست جامعه قرآنی لرستان برگزار می‏‌شود

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری نشست جامعه قرآنی این استان در روز 27 دی‎ماه با حضور عباس سلیمی از اساتید و قاریان برجسته قرآن کریم کشور خبر داد.

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستانحجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از برگزاری نشست جامعه قرآنی این استان در روز 27 دی‎ماه خبر داد و گفت: این نشست از ساعت 20:30 تا 22 با حضور مدیران مؤسسات، خانه‌ها و تشکل‌های قرآنی لرستان در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این نشست عباس سلیمی از اساتید و قاریان برجسته قرآن کریم کشور حضور خواهد داشت، ادامه داد: این نشست با هدف بهره‌مندی جامعه قرآنی لرستان از تجربیات این پیشکسوت قرآنی و در راستای فرهنگ‌سازی گفتمان‌های قرآنی و همچنین گسترش فرهنگ قرآنی برگزار می‏‌شود.

جعفرپور افزود: در این نشست مباحث کاربردی درباره زندگی موفق براساس مباحث قرآن کریم و دین مبین اسلام مطرح می‎شود و در ادامه مباحثی در خصوص وظیفه اصلی قاریان قرآن و مدیران تشکل‌های قرآنی مطرح می‎شود و در رابطه با آسیب‎شناسی تشکل‌های قرآنی بحث و تبادل‌نظر خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه به برگزاری کارگاه توانمندسازی مدیران و مربیان قرآن کریم استان اشاره کرد و گفت: این دوره طی روزهای 21 و 22 دی‌ماه با حضور اساتید بومی و با هدف توانمندسازی و گسترش فرهنگ قرآنی برگزار شد.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های مهم ورود قرآن کریم به زندگی مردم توانمندسازی مدیران و مربیان قرآنی است، اضافه کرد: در طی این دو روز مدیران تشکل‌های قرآنی با موضوعاتی همچون سواد رسانه، سبک زندگی قرآنی، طرح‌نویسی و بازآموزی روخوانی و روانخوانی آشنا شدند.

انتهای پیام
captcha