تجمع حقوقدانان در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی در گرگان برگزار شد
کد خبر: 4193922
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹

تجمع حقوقدانان در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی در گرگان برگزار شد

تجمع بزرگ حقوقدانان در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی با حضور رئیس کل دادگستری گلستان و مردم ولایتمدار امروز، ۲۴ دی ماه همزمان با سراسر کشور در گلستان برگزار شد.

آسیابی رئیس دادگستری گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، تجمع بزرگ حقوقدانان گلستان در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی با حضور رئیس کل دادگستری گلستان امروز، ۲۴ دی ماه همزمان با سراسر کشور در گلستان هم برگزار شد.

حیدر آسیابی،‌ رئیس کل دادگستری گلستان در این تجمع گفت: اتفاقاتی که اکنون توسط رژیم کودک‌کش اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه می‌افتد و همچنان استمرار دارد یک نسل‌کشی است که به شدت آن را محکوم می‌کنیم.

آسیابی با بیان‌اینکه شهید سلیمانی نقش مؤثری در جبهه مقاومت داشت، افزود: یک زمانی مقاومت مردم فلسطین انتفاضه بود و با مجاهدت شبانه‌روزی حاج قاسم اکنون شاهد تشکیل جبهه مقاومت در نوار غزه هستیم.

وی با محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم کودک‌کش اسرائیل علیه ملت مظلوم غزه تصریح کرد: در راستای جنایات رژیم صهیونیستی که علیه ملت مظلوم غزه استمرار دارد باید از لحاظ حقوقی محکوم شود.

وی با بیان‌اینکه یک کشور آفریقایی پیشگام طرح شکایت نسل‌کشی غزه شد، گفت: ۱۵۲ کشور عضو کنوانسیون پیشگیری و مجازات جنایت نسل‌کشی هستند و حتی رژیم صهیونیستی هم عضو این کنوانسیون است.

آسیابی ادامه داد: اکنون بیش از ۱۰۰ روز شاهد جنایت نسل‌کشی در غزه هستیم و در این مدت بیش از ۲۴ هزار نفر شهید شدند که حدود ۱۷ هزار نفر از قربانیان زنان و کودکان را تشکیل می‌دهند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: وقتی ۱۰ هزار کودک در غزه کشته می‌شود نمی‌توان گفت هدف اسرائیل نابودی حماس است بلکه این رژیم غاصب برای نسل کشی می‌جنگد.

همچنین ضمن قرائت بیانیه حقوقدانان و قضات استان گلستان با فریاد‌های مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا انزجار خود را علیه استکبار جهانی و اسرائیل اعلام کردند.

انتهای پیام
captcha