ششمین جشنواره قرآنی «باران وحی» در سمنان برگزار شد
کد خبر: 4193580
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

ششمین جشنواره قرآنی «باران وحی» در سمنان برگزار شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سمنان از برگزاری ششمین جشنواره قرآنی «باران وحی» در ۱۷ رشته‌ با معرفی نفرات برتر در این استان خبر داد.

ششمین جشنواره قرآنی «باران وحی» در سمنان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) سمنان، محمدحسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سمنان، 22 دی‌ماه با بیان اینکه یکی از کارکردهای مؤثر این نهاد در زمینه فرهنگی آشنایی مددجویان با مفاهیم و معارف قرآنی است، اظهار کرد: ششمین جشنواره قرآن و عترت باران وحی هم‌زمان با سراسر کشور و با ثبت‌نام چهار هزار نفر از مددجویان تحت حمایت در ۱۷ رشته برگزار که با رشد چهار برابری در مقایسه با سال گذشته مورد استقبال قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به هوشمندسازی خدمات این نهاد، مددجویان با بارگذاری آثار در صفحه شخصی خود در سامانه امداد هوشمند در جشنواره باران وحی در رشته‌های اذان، تحقیق، ترتیل، حفظ تخصصی، حفظ جزء 30، حفظ 10 جزء اول، حفظ عمومی، خوشنویسی، دعاخوانی، صحت قرائت نماز صحیح‌خوانی، نهج‌البلاغه و... شرکت کردند.

ذوالفقاری با اشاره به اینکه بعد از بررسی آثار ارسال‌شده توسط هیئت‌داوران از مجموع چهار هزار نفر شرکت‌کننده، تعداد ۴۵۷ نفر به‌عنوان برترین‌ها و نفرات اول تا سوم انتخاب‌شده‌اند، یادآور شد: ۱۸۲ نفر موفق به کسب رتبه اول استانی، ۱۲۸ نفر رتبه دوم استانی و ۱۴۷ نفر رتبه سوم استانی را کسب کردند.

انتهای پیام
captcha