نظارت بر عدالت از رسالت‌های اصلی مسئولان نظام است
کد خبر: 4193471
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
نماینده ولی فقیه در کردستان:

نظارت بر عدالت از رسالت‌های اصلی مسئولان نظام است

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی با اشاره به اینکه نظارت بر عدالت از رسالت‌های اصلی مسئولان نظام است، گفت: برگزاری نشست‌های کوچک، کارگروهی و تخصصی در زمینه‌های مختلف می‌تواند به طرح ایده‌های مؤثر منجر شود.

نشست هم‌اندیشی اعضای شورای ائتلاف کردستان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در کردستان، 21 دی‌ماه در نشست هم‌اندیشی اعضای شورای ائتلاف کردستان گفت: سه مؤلفه امنیت، عدالت و آسایش مورد توجه مسئولان باشد.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر عدالت از رسالت‌های اصلی مسئولان نظام است، افزود: برگزاری نشست‌های کوچک، کارگروهی و تخصصی در زمینه‌های مختلف می‌تواند به طرح ایده‌های مؤثر منجر شود. جذب جوانان با انگیزه و ابتکار در گروه‌های تخصصی ارزشمند است و تلاش می‌شود که نخبگان و معتمدان در این‌گونه جلسات دعوت شوند تا از افکار و توانمندی آن‌ها بهره ببریم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه ایجاد امید و نشاط در جامعه نیز باید مورد توجه باشد، گفت: از خودسازی و پیشرفت معنوی نباید غفلت کنیم و باید اخلاق و معنویت اولویت قرار گیرد.

حجت‌الاسلام محمد سادات، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کردستان نیز در این نشست با اشاره به اینکه انتخابات در ایران مظهر مردم‌سالاری دینی و عاملی تعیین‌کننده در پشتوانه مردمی نظام و از عوامل خنثی‌کننده تهدیدات دشمن است، بیان کرد: انتخابات نشان‌دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است و مشارکت در انتخابات عامل امنیت و آبروی نظام در سطح بین‌المللی است.

وی افزود: تمام توان دشمن از مهار حداکثری جمهوری اسلامی به‌خصوص از سوی نظام سلطه در رأس آمریکای جنایتکار برای رو در رو قرار دادن مردم و حاکمیت و قهر مردم با صندوق‌های رأی است تا انتخاباتی سرد و بی‌روح را رقم بزند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کردستان با بیان اینکه در این برهه از زمان وظایف نیروهای انقلابی بسیار حساس و تعیین‌کننده است، گفت: دشمن به دنبال برجسته‌سازی کلیدواژه تحریم انتخابات و القای دروغین و مهندسی بودن انتخابات است تا رأی مردم را بی‌ثمر جلوه دهد.

حجت‌الاسلام سادات با اشاره به مظلومیت مردم فلسطین و غزه یادآور شد: مردم فلسطین و غزه درس مقاومت و صبر را به همه یاد دادند و باید از ایستادگی آنها درس گرفت.

انتهای پیام
captcha