نهمین دوره جشنواره «ابوذر» در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4193434
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶

نهمین دوره جشنواره «ابوذر» در کردستان برگزار می‌شود

رئیس بسیج رسانه کردستان با اشاره به اینکه نهمین دوره جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در کردستان برگزار می‌شود، گفت: اصحاب رسانه تا پایان دی‌ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دیدار اصحاب رسانه با نماینده ولی فقیه در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌ رشیدی، رئیس بسیج رسانه کردستان امروز، 21 دی در دیدار اصحاب رسانه با نماینده ولی فقیه استان گفت: جشنواره رسانه‌ای ابوذر به مدت 9 سال است که به صورت پی‌در‌پی همزمان با سراسر کشور در استان کردستان نیز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به انتشار فراخوان جشنواره رسانه‌ای ابوذر از 15 دی‌ماه امسال افزود: خبرنگاران استان برای شرکت در نهمین دوره جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» تا پایان دی‌ماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه استان ارسال کنند.

رئیس بسیج رسانه استان با اشاره به اینکه اختتامیه رویداد رسانه‌ای ابوذر با حضور مسئولان استان و اصحاب رسانه بهمن ماه در استان برگزار می‌شود، بیان کرد: امسال رویداد جام رسانه امید را نیز برگزار کردیم که در راستای منویات مقام معظم رهبری در راستای امیدآفرینی در جامعه برگزار شد.

وی در ادامه گفت: علیرغم اینکه سال قبل کردستان کانون توجه اغتشاشات بود و تهدیدات زیادی در فضای مجازی علیه اقشار مختلف مردم به ویژه رسانه‌ها انجام شد اما ابوذر برگزار و مورد استقبال اصحاب رسانه‌ها قرار گرفت.

رشیدی با بیان اینکه شناسایی استعدادهای رسانه‌ای، به روزرسانی رسانه‌ای و ارتقای سواد رسانه‌ای از اهداف برگزاری این جشنواره بود، بیان کرد: بر اساس این رویداد ۷۲ ساعت اصحاب رسانه به رقابت پرداختند.

وی در ادامه افزود: مطالبه‌گری، نقد منصفانه و بیان خدمات دولت باید مورد توجه رسانه‌های داخلی قرار گیرد و به دور از گرایش رسانه‌ای و جریان سیاسی به این سه مؤلفه بپردازند تا مردم امیدوار شوند.

رئیس سازمان بسیج رسانه کردستان با بیان اینکه در جنگ ترکیبی که مقام معظم رهبری به آن اشاره کرده است، رسانه باید نقش خود را در امیدآفرینی و بیان خدمات نظام ایفا کند، یادآور شد: با توجه به در پیش بودن انتخابات لازم است رسانه‌ها مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کنند.

انتهای پیام
captcha