اعلام نتایج هجدهمین دوره اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
کد خبر: 4193189
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
بحرالعلوم خبر داد:

اعلام نتایج هجدهمین دوره اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن

مسئول دبیرخانه ملی حفظ قرآن کریم از اعلام نتایج اولین آزمون مجدد شفاهی هجدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن خبر داد و گفت: آزمون مجدد شفاهی برای اولین بار برگزار شد.

اعلام نتایج هجدهمین دوره اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سازمان دارالقرآن الکریم، محمدمهدی بحرالعلوم، مسئول دبیرخانه ملی حفظ قرآن کریم از اعلام نتایج اولین آزمون مجدد شفاهی هجدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن خبر داد.

وی در این مورد گفت: این مرحله از آزمون شفاهی که برای اولین بار در طول برگزاری 18 دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن برگزار شد، از تاریخ 24 آبان‌ماه لغایت 10 آذرماه در مراکز استان‌ها، با شرکت 1270 نفر و با همکاری داوران و ممتحنان استانی انجام شد.

بحرالعلوم افزود: از مجموع نفرات شرکت‌کننده تعداد 155 نفر حائز دریافت مدرک تخصصی درجه سه، تعداد 41 نفر حائز دریافت مدرک تخصصی درجه چهار، تعداد 91 نفر حائز دریافت مدرک تخصصی درجه پنج و تعداد 45 نفر نیز به مرحله سوم آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم راه یافته‌اند.

مسئول دبیرخانه ملی حفظ قرآن کریم تصریح کرد: افرادی که نسبت به نتیجه اولیه خود در آزمون اعتراض دارند می‌توانند تا تاریخ 22 دی‌ماه نسبت به ثبت اعتراض خود در صفحه اعلام نتایج اقدام کنند.

یادآور می‌شود، آزمون مجدد شفاهی هجدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن، امسال برای اولین بار و با تصمیم شورای کارشناسی ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان به اجرا درآمد. آزمون مرحله سوم در تاریخ 13 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha