ترویج و توسعه مکتب سلیمانی وظیفه سنگین ماست
کد خبر: 4192953
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

ترویج و توسعه مکتب سلیمانی وظیفه سنگین ماست

اعظم روانشاد با اشاره به وصیت‌نامه شهید سردار قاسم سلیمانی گفت: سردار دل‌ها همه جوانب و باید و نبایدها را در نظر گرفته بود و بی‌دلیل نیست که رهبر معظم انقلاب رفتار و عمل حاج قاسم را مکتب اعلام کردند؛ ترویج و توسعه این مکتب وظیفه سنگین ماست.

اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  لرستان، اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، 19 دی‌ماه در جلسه هماهنگی برگزاری چهارمین همایش «راه سلیمانی» در لرستان با اشاره به راه‌اندازی دبیرخانه دائمی این رویداد در استان، گفت: برنامه‌های سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی طوری برنامه‌ریزی شده است که برخی برنامه‌ها تا سال بعد نیز ادامه پیدا کند. 

وی با تأکید بر اینکه با گذشت چهار سال از  شهادت سردار قاسم سلیمانی اختتامیه همایش «راه سلیمانی» باید نسبت به سال‌های قبل متفاوت‌تر برگزار شود، افزود: با توجه به شهادت جمعی از هموطنان در چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی این مهم نیز باید برای مراسم اختتامیه مدنظر قرار گیرد. 

روانشاد بیان کرد: سردار قاسم سلیمانی ولایت‌باوری و ولایت‌پذیری را سرلوحه کار خود قرار داد که همین موضوع باعث شد تا در دل‌ها جا بگیرد و اثربخشی کارش در همه صحنه‌ها به بهترین نحو ماندگار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به وصیت‌نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تأکید کرد: شهید سلیمانی همه جوانب و باید و نبایدها را در نظر گرفته بود و بی‌دلیل نیست که رهبر معظم انقلاب رفتار و عمل حاج قاسم را مکتب اعلام کردند؛ ترویج و توسعه این مکتب وظیفه سنگین ماست.

انتهای پیام
captcha