مقاومت تنها راه برای حفظ عزت، استقلال و امنیت است
کد خبر: 4192043
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲

مقاومت تنها راه برای حفظ عزت، استقلال و امنیت است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه اگرچه دول استکباری خوی وحشی‌گری و خباثت از خود نشان دادند، گفت: مقاومت به‌عنوان مهمترین راه برای حفظ عزت، استقلال و امنیت است‌.

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستانحجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در گفت‌ وگو با ایکنا از گلستان ضمن محکوم نمودن حادثه تروریستی کرمان، گفت: روز گذشته بار دیگر مردم ما شاهد شعارهای دروغین ایادی استکباری در دفاع از مظلوم بودند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان‌اینکه اگرچه دول استکباری خوی وحشی‌گری و خباثت از خود نشان دادند، اظهار کرد: حضور مردم بیانگر عشق آنان به آرمان‌های امام راحل(ره) و سربازان فداکارشان بوده و مقاومت به‌عنوان مهمترین راه برای حفظ عزت، استقلال و امنیت است‌.

حجت‌الاسلام گرزین با بیان‌اینکه شواهد از یک عملیات از قبل برنامه‌ریزی شده توسط صهیونیستی خبر می‌دهد، ادامه داد: دشمن نه تنها برای ما امنیت نیاورده بلکه همواره عامل ناامنی ما و کشور بوده‌ است.

وی با اشاره به صدور پیام‌های رهبرمعظم انقلاب اسلامی و سیدحسن نصرالله، تصریح کرد: بازگشایی پناهگاه‌های ذخیره اسرائیل به روی مردم و نظامیان خبر از تغییر رویکرد جبهه مقاومت در انتقام سخت می‌دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی و جنایت وحشیانه علیه بشریت، گفت: از همه مردم دنیا و مسئولین خواهشمندیم تا با یک عزم جدی و خروش جهانی، ریشه استکبار جهانی و ظلم علیه بشریت را بخشکانند.

انتهای پیام
captcha