رئیس اتحادیه علمای جهان اسلام حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد
کد خبر: 4192022
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷

رئیس اتحادیه علمای جهان اسلام حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد

رئیس اتحادیه علمای جهان اسلام با انتشار پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان، خواستار مبارزه جامعه بین‌الملل با تروریسم و مشخصا تروریسم رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش ایکنا، علی قره داغی رئیس اتحادیه علمای جهان اسلام با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: من حملات تروریستی رخ داده در استان کرمان ایران را که منجر به جان باختن تعداد زیادی از شهروندان و ریخته شدن خون بیگناهان به دلیل این اقدام نفرت‌انگیز و مذموم شد، به شدت محکوم می‌کنم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: این حوادث تلخ، مؤید این است که دشمنان بین اجزای امت اسلامی فرقی نمی‌گذارند، لذا امت اسلامی باید برای حفظ منافع و حفظ کیان خود متحد شود.

لازم است ضمن اعلام همبستگی خود با خانواده‌های قربانیان این حادثه، عمیق‌ترین تسلیت خود را به آنها ابراز و برای شفای عاجل مجروحان دعا کنیم.

رئیس اتحادیه علمای جهان اسلام در پایان پیام خود نوشته است: چنین حوادثی ما را متوجه این واقعیت می‌کند که جامعه بین‌الملل باید برای مبارزه با تروریسم در همه اشکال آن، تلاش‌ها و هماهنگی‌های خود را متحد کند که خطرناک‌ترین آنها تروریسم رژیم اشغالگر صهیونیستی است که نه قانون می‌داند، نه اخلاق و نه انسانیت.

انتهای پیام
captcha