عاملان حادثه تروریستی کرمان باید منتظر سیلی محکمی از ملت ایران باشند
کد خبر: 4191981
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
فرمانده سپاه نینوا گلستان :

عاملان حادثه تروریستی کرمان باید منتظر سیلی محکمی از ملت ایران باشند

ملک شاهکویی با بیان اینکه عاملان تروریست با هدف القا ناکارآمدی نهادهای امنیتی در جامعه چنین جنایتی را انجام داده‌اند، گفت: عاملان حادثه تروریستی کرمان باید منتظر سیلی محکمی از ملت ایران باشند.

علی ملک شاهکویی، فرمانده سپاه نینوای گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، سردار علی ملک شاهکوهی،‌ فرمانده سپاه نینوا گلستان امروز، ۱۴ دی ماه در تجمع اعتراض‌آميز مردم گرگان در امامزاده عبدالله(ع) گرگان ضمن تسلیت به مردم داغدار عزیز ایران، گفت: بسیاری از افراد که در حادثه تروریستی دیروز به شهادت رسیدند نه تنها امام(ره) بلکه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی را نیز ندیده بودند.

ملک شاهکویی پرچمدار مبارزه با تکفیر و نظام تروریستی را سیدالشهدا جبهه مقاومت، «قاسم سلیمانی» دانست و افزود: قطعا عامل اصلی این عملیات ناجوانمردانه آمریکا و اسرائیل بوده زیرا که این منطق استکبارجهانی و حکومت‌های شیطانی است که پست‌ترین عملیات تروریستی را  بر مردم بی‌دفاع و بی‌گناه انجام دهد.

وی با بیان‌اینکه دشمن به این نتیجه رسیده است که خون قاسم سلیمانی، خطرناک‌تر از خود سلیمانی است، ادامه داد: اگر دشمن می‌دانست که خون او همچین رستاخیزی بوجود می‌آورد هرگز دست به چنین عمل مذبوحانه‌ای نمی‌زد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به فرموده امام راحل(ره) «بکشید مردم مارا، ملت ما بیدارتر می‌شوند»، اظهار کرد: همانطور که اگر خون سیدالشهدا(ع) سبب استمرار اسلام شد، اگر این خون‌های پاک جوانان انقلاب اسلامی از بدو انقلاب تا به الان به زمین ریخته نمی‌شد، درخت تنومند انقلاب اسلامی شکل نمی‌گرفت.

سردار ملک شاهکویی با بیان‌اینکه این خون‌های به ناحق ریخته خواهد جوشید و روح‌های خسته را در جامعه بیدار می‌کند، تصریح کرد: این عملیات تروریستی بیانگر از دست رفتن توان و قدرت اصلی جوامع استکباری بوده و عاملان این جنایت باید منتظر سیلی محکم سربازان گمنام امام زمان(عج) و دستگاه‌های امنیتی باشند.

وی با اشاره به اینکه «عملیات طوفان‌الاقصی» یک شکست غیرقابل ترمیم برای رژیم کودک‌کش بوده است، بیان‌کرد: در 15 کشور همسایه مرزی موساد و آمریکا حضور داشته و عملیات کور از آنجا انجام می‌شود، لذا حادثه کرمان برای ملت ایران تلخ و سنگین بوده و عاملان حادثه تروریستی کرمان باید منتظر سیلی محکمی از طرف ملت ایران باشند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه عاملان تروریست با هدف آلوده کردن فضای عمومی و دامن زدن به امنیت روانی جامعه به منظور القا ناکارآمدی نهادهای امنیتی چنین جنایتی را انجام داده‌اند، اظهار کرد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران «مردم» بوده که همواره با حضور خود به آنها فهماندند که اشتباه می‌کنند.

سردار ملک شاهکویی با اشاره به اینکه آن‌ها آنها می‌خواهند با این کار انتخابات ۱۴۰۲ را زیر سوال ببرند، گفت: حضور مردم بصیر و ولایتمدار در این اجتماع حاکی از آن بوده که همواره پای آرمان انقلاب و شهدا ایستاده‌اند و هیچ تهدیدی نمی‌تواند آن‌ها را از اهداف‌شان باز دارد.

انتهای پیام
captcha