فداکاری و ایثار همسران و مادران شهدا قابل ستایش است
کد خبر: 4191843
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸
امام جمعه ایلام:

فداکاری و ایثار همسران و مادران شهدا قابل ستایش است

امام جمعه ایلام گفت: فداکاری و ایثار همسران و مادران شهدا قابل ستایش است و همین عزیزان هستند که در جامعه ایفای نقش می‌کنند.

الله نور کریمی تبار، امام جمعه ایلامبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید استان ایلام؛ حجت‌الاسلام و المسلمین الله نور کریمی‌تبار، شامگاه 13 دی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر در دیدار با همسر شهید «قاسم کاظمی» و مادر شهید «عبدالله نورزاده» اظهار کرد: مادران و همسران شهدا الگوی بی‌بدیل صبر، ایثار و مقاومت برای مردم هستند.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه مادران و همسران شهدا در جامعه صبورانه به ایفای نقش می‌پردازند و مقاومت و صبوری آنان برای مردم و جوانان الگویی ماندگار است، تصریح کرد: همسران شهدا با صبر و پایداری و پرورش فرزندانی صالح، ادامه‌دهنده راه شهدا در حفظ ارزش‌های اسلامی هستند.

جمال اسدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این دیدارها با اشاره اینکه به رغم همه مشکلات، خانواده‌های شهدا و ایثارگران پای نظام و انقلاب هستند، افزود: امروز اگر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه زنده مانده، به دلیل صبر و استقامت و ایستادگی همین مادران و همسران شهدا است.

شهید «عبدالله نورزاده» ۱۹ خرداد ۱۳۸۲ در منطقه مرزی مهران در حین پاکسازی میادین مین و شهید «قاسم کاظمی» آذرماه سال ۱۳۶۰ در یکی از عملیات‌های شناسایی در عمق خاک دشمن به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام
captcha