بهره‌مندی از ظرفیت بانوان برای مشارکت در انتخابات
کد خبر: 4191794
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸

بهره‌مندی از ظرفیت بانوان برای مشارکت در انتخابات

استاندار سمنان بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت بانوان برای مشارکت در انتخابات تأکید کرد و افزود: بانوان در زمره تأثیرگذارترین اقشار جامعه هستند.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، سید محمد رضا هاشمی، استاندار ظهر امروز، 13 دی در دومین کنگره بانوان تأثیرگذار استان در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی دفاع مقدس با بیان اینکه امروز با توجه به هجمه فرهنگی دشمنان باید دانست که مسئولیت بانوان سنگین‌تر از هر زمان دیگری است، اظهار کرد: بانوان در برهه‌های حساس انقلاب اسلامی تأثیرگذاری خود را نشان داده‌اند که در این راستا امروز مسئولیت زنان و مادران به دلیل هجمه فرهنگی همه جانبه دشمنان سنگین‌تر از دوران دفاع مقدس است.

استاندار سمنان ادامه داد: هوشیاری و آگاهی کامل همان موضوعی است که زنان در راستای حفاظت و حراست از خانواده باید به آن توجه داشته باشند و بر این اساس استان سمنان مملو از ظرفیت‌های درخشان در حوزه بانوان است که باید از این ظرفیت‌ها در راستای جلب مشارکت‌های مردم در انتخابات بهره‌گیری کرد.

به گفته وی، دشمنان نظام از حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و تحقق حضور حداکثری و مشارکت قوی هراس داشته و در این زمینه دسیسه‌چینی می‌کنند که ضروری است تا همگان از جمله بانوان این مرز و بوم در این خصوص با هوشیاری و آگاهی کامل ورود کرده و دسیسه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

انتهای پیام
captcha