ترورهای کور نشانه ضعف دشمن صهیونیستی است
کد خبر: 4191791
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵
زینب سلیمانی در مراسم سالگرد شهادت سردار دلها:

ترورهای کور نشانه ضعف دشمن صهیونیستی است

زینب سلیمانی در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: طوفان الاقصی سبب شد تا هیمنه رژیم صهیونیستی فرو بریزد و این فروپاشی سبب شد تا این رژیم دست به ترورهای کور بزند و فرماندهان جبهه مقاومت را ترور کند ولی باید گفت دست زدن به این ترورها مهمترین ضعف رژیم صهیونیستی است و ضعف و کوردلی دشمن را می‌رساند.

زینب سلیمانی

به گزارش خبرنگار ایکنا، چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس با حضور پرشور مردم و برخی مقامات لشکری و کشوری در مصلای امام خمینی(ره) با قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران توسط گروه رزم نوازان سپاه محمد رسول الله (ص) تهران برگزارا شد.

پس از اجرای یک قطعه سرود درباره سردار شهید سلیمانی، زینب سلیمانی، فرزند شهید حاج قاسم سلیمانی به سخنرانی پرداخت.

وی در ابتدای سخنان خود با تسلیت جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: تعرض به مردان، زنان و کودکانی که برای گرامیداشت قهرمان خود به سمت قبور شهدا حرکت می کردند جنایتی نابخشودنی است و به نمایندگی از خانواده شهید سلیمانی این حادثه دردناک و خونین را محکوم کرده و برای مجروحان این حادثه شفای عاجل و برای خانواده شهدا صبر مسئلت می‌کنم.    

زینب سلیمانی در ادامه با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: امسال سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با میلاد حضرت زهرا(س) همزمان بود و همه می‌دانند که حاج قاسم چقدر شیفته حضرت زهرا(س) است و به او پناه می‌برد. 

وی ضمن بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی پیرو مکتب امام راحل و اهل بیت(ع) است در ادامه به عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و افزود: امسال حادثه دیگری در منطقه رخ داد و ملت اسلام را متأثر کرد و آن حادثه عملیات طوفان الاقصی است. مردم مظلوم غزه توانستند با تکیه بر توان ذاتی خود دشمن سفاک را متحیر کنند و پیروزی دیگری را رقم بزنند. 

فرزند شهید سلیمانی ادامه داد: دشمن صهیونیستی که متحیر شده بود تلاش کرد با کشتار وسیع و تخریب بیمارستان‌ها و کشتار کودکان و زنان آبروی از دست‌رفته خود را بازگرداند.

زینب سلیمانی بیان کرد: طوفان الاقصی سبب شد تا هیمنه رژیم صهیونیستی فرو بریزد و این فروپاشی سبب شد تا این رژیم دست به ترورهای کور بزند و فرماندهان جبهه مقاومت را ترور کند که ترور شهید سید رضی موسوی یکی از این اقدامات کور دشمن صهیونیستی است ولی باید گفت دست زدن به این ترورها مهمترین ضعف رژیم صهیونیستی است و ضعف و کوردلی دشمن را می‌رساند و صهیونیست‌ها نمی‌دانند که مقاومت از خون فرزندان خود الهام می‌گیرد و به واسطه این خون‌ها پربارتر می‌شود. 

فرزند شهید سلیمانی در پایان انتخاب عنوان «شهید القدس» برای چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی را به خاطر اهمیت مسئله قدس و عملیات طوفان الاقصی دانست و گفت: همه دعوای ما با نظام استکبار بر سر همین مسجد الاقصی است و امیدوارم که همه مردم آزادی‌خواه جهان به کمک مردم غزه بشتابند.

پس از آن گروه سرود «بچه های آسمانی» به اجرای قطعاتی از جمله «سلام فرمانده» پرداخت. 

در ادامه این مراسم حاج مهدی رسولی و حاج حسین طاهری به مدیحه‌سرایی و مرثیه سرایی پرداختند.

پس از آن سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه در سخنانی با اشاره به جنگ غزه گفت: کشورهای عضو محور مقاومت مانند لبنان و عراق و یمن با تشخیص درست و هماهنگ با هم و متناسب و در حدی که لازم بود میدان قهرمانان فلسطین را پشتیبانی کردند.

وی افزود: در اینجا باید از مردم قهرمان این سرزمین‌ها قدردانی کنیم که از ملت مظلوم و قهرمان غزه پشتیبانی کردند. همچنین در اینجا باید از تمام شهدای محور مقاومت یاد کنیم و این نکته را هم متذکر شویم که رژیم کودک‌کش صهیونیستی با تبلیغات گسترده‌ای که به راه انداخته معلوم شد که چقدر در مقابل جریان مقاومت دوام می‌آورد. امروز همه قدرت‌های مادی دنیا در غزه جمع هستند و دیگر جا برای ورود تانک‌ها نیست اما به جایی نرسیده اند.

سردار قاآنی

سردار قاآنی بیان کرد: یک روز جریان مقاومت افندی جنگید و اینگونه به هم ریختید. رژیمی که مدعی ارتش قوی دنیا بود در مقابل یک جریان مقاومت اینگونه در هم تنیده شد و پس از آن آمریکای جنایتکار با همه توان و قوای خود پشت سر رژیم صهیونیستی ایستاد. به حول و قوه الهی روزی فراخواهد رسید که آمریکای جنایتکار بیش از امروز عواقب دخالت شوم خود را ببیند. 

فرمانده نیروی قدس سپاه ابراز کرد: مقام معظم رهبری درباره شهید سلیمانی فرمودند که شهید سلیمانی دست مقاومت را پر کرد و این جمله امروز در حال ترجمه است. امروز سرزمین غزه تحت شدیدترین بمباران‌ها قرار دارد و تمام قدرت‌های دنیا گرد هم آمده‌اند و از صهیونیست‌ها دفاع می‌کنند ولی باز هم مقاومت فلسطین سرحال‌تر از قبل است.

وی اظهار کرد: به آمارها نگاه کنید متوجه خواهید شد که تعداد تلفات صهیونیست‌ها از قبل بیشتر شده است. هرچقدر لازم باشد مقاومت می‌ایستد و به حول و قوه الهی خواهید دید که رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار از این میدان سرافکنده خارج خواهند شد و تردیدی در آن نیست.

سردار قاآنی ابراز کرد: در تشییع پیکر شهید عالی مقام شهید سلیمانی شنیدید یکی از رهبران فلسطینی در پایان سخنانش تکرار کرد که شهید سلیمانی شهید قدس است و حالا خوب معلوم می‌شود که چرا شهید سلیمانی شهید قدس است. پر کردن دست مقاومت این را به خوبی نشان می‌دهد و آن کسی که در مقابل صهیونیست‌ها به خوبی می‌جنگد در اصل شهید سلیمانی و برادرانش است.  

فرمانده نیروی قدس سپاه اظهار کرد: امروز لازم است که به تمام مردم کرمان و همه مردمی که از سراسر کشور در کرمان بودند، حادثه تروریستی امروز را هم تبریک و هم تسلیت بگویم.

وی یادآور شد: به شهادت رساندن شهید سید رضی موسوی و جنایات تروریستی در کرمان نشان می‌دهند که دشمن چقدر مستأصل شده است. دشمن هرچقدر دست و پا بزند تا زمان نابودی کامل رژیم صهیونیستی دست از حمایت از آرمان فلسطین نخواهیم کشید.  

همچنین ابوفدک المحمداوی، جانشین حشدالشعبی در این مراسم گفت: در همه مراحل و اتفاقات عراق حاج قاسم سلیمانی نقش اساسی داشت. درست است که مهم‌ترین محور و دغدغه این شهید بزرگوار فلسطین بود اما ایشان هیچگاه از مسئله مقاومت در لبنان غافل نشد و غم عراق را نیز داشت.

وی با اشاره به تلاش‌های حاج قاسم سلیمانی برای آزاد شدن عراق از تروریست‌های تکفیری، افزود: شهید سلیمانی همواره تلاش می‌کرد عراق کشوری آزاد باشد و مستقل اداره شود.

جانشین حشد‌الشعبی گفت: حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس رهبری مقاومت عراق را بر عهده داشت، همچنین بعد از آنکه سوریه مورد هجمه قرار گرفت به آنجا رفت و مجاهدت‌های زیادی را انجام داد.

وی گفت: مبارزات شهید سلیمانی در کشورهای حوزه مقاومت، قهرمانانه بود و ایشان به خاطر این مبارزات بارها مورد تهدید قرار گرفته بود.

جانشین حشد‌الشعبی تصریح کرد: من در مقابل ملت ایران و خداوند گواهی می‌دهم که عزیمت شهید سلیمانی به یک طرف و آن توطئه در طرفی دیگر قرار داشت و با همان همتی که مقاومت را در عراق رهبری کرد در لبنان به مبارزه پرداخت. همه این صحنه‌ها و میدان‌ها ایشان را از مسئله یمن غافل نکرد و هیچ روزی ایشان مسئله اشغالگری در افغانستان را فراموش نکرد.

وی ادامه داد: عاملان ترور سردار سلیمانی هرگز خواب راحتی نخواهند داشت.

انتهای پیام
captcha