بانوان غزه در صف اول مقاومت قرار دارند
کد خبر: 4191716
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
استاندار لرستان:

بانوان غزه در صف اول مقاومت قرار دارند

فرهاد زیویار با بیان اینکه نمونه بارز زنان تأثیرگذار امروز در غزه به وضوح قابل رؤیت است، گفت: بانوان غزه با تأسی از نهضت مقاومت که برگرفته از نگاه ائمه اطهار و حضرت فاطمه(س) است در برابر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در صف اول مقاومت قرار دارند.

فرهاد زیویار، استاندار لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، امروز، 13 دی‎ماه در دومین کنگره ملی «بانوی تمدن‌ساز و تأثیرگذار» که در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن گفت: نمونه بارز زنان تأثیرگذار امروز در غزه به‌عنوان خط مقدم نهضت مقاومت در کنار مردان و کودکان به وضوح قابل رؤیت است.

وی با بیان اینکه زنان غزه با تأسی از نهضت مقاومت که برگرفته از نگاه ائمه اطهار و حضرت فاطمه(س) است در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در صف اول مقاومت قرار دارند، به خصایص والای فاطمه زهرا(س) به‌عنوان الگوی بانوان موفق و تأثیرگذار اشاره کرد و افزود: حضرت فاطمه(س) نسبت به اطرافیان و جامعه احساس مسئولیت داشتند و در برهه‌های حساس اسلام به نقش خودشان به موقع عمل می‌کردند.

زیویار با بیان اینکه جایگاه حضرت فاطمه(س) به قدری والاست که ایشان تحت تعلیم والاترین شخص و مربی یعنی حضرت محمد(ص) قرار داشتند، ادامه داد: الگوی انسانی حضرت فاطمه‌ زهرا(س) برای بانوان ما کامل‌ترین و بهترین الگو است.

استاندار لرستان همچنین به‌مناسبت‌های مهم دی‌ماه از جمله سالروز حضور حماسی مردم در نهم دی‌ماه 88، شهادت سردار سلیمانی و ولادت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: حلقه اتصال این مناسبت‌ها نگاه بصیرتی نشئت گرفته از نهضت مقاومت است.

وی به نقش مهم زنان در قیام نوزدهم دی‌ماه مردم قم اشاره کرد و افزود: نقش مهم زنان در قیام این روز نشئت گرفته از درکی بود که زنان نسبت به جامعه زمان خود داشتند و آن را بروز دادند.

یادآور می‌شود، در دومین کنگره ملی بانوان تمدن‌ساز استان لرستان از کتاب «شناخت‌نامه بانوان تمدن‌ساز» رونمایی شد. همچنین در این کنگره با حضور نماینده ولی‌ فقیه، استاندار لرستان، امام جمعه موقت خرم‌آباد، معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری، مدیرکل امور بانوان، خانواده و جمعیت استانداری لرستان و رئیس دانشگاه آیت‌الله بروجردی از بانوان برتر این کنگره تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha