اجرای 76 برنامه فرهنگی و تربیتی در مدارس کوه‌چنار
کد خبر: 4191664
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲

اجرای 76 برنامه فرهنگی و تربیتی در مدارس کوه‌چنار

مدیر اداره آموزش و پرورش کوه‌چنار از برگزاری 76 برنامه فرهنگی و هنری همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت سردار دل‌ها در سطح مدارس این شهرستان خبر داد. 

صفر ساسانی‌پور، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوه‌چناربه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی همایش «پسران حاج قاسم» امروز، 13 دی‌ماه در شهرستان کوه‌چنار با مشارکت آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی برگزار شد. همچنین در سطح اکثر مدارس این شهرستان نیز برنامه‌های مختلفی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برگزار شد.

صفر ساسانی‌پور، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوه‌چنار در حاشیه این مراسم گفت: همزمان با فرارسیدن سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بیش از ۷۶ عنوان ویژه برنامه در سطح مدارس شهرستان کوه‌چنار برپا شد.

وی بیان کرد: اجرای مراسم «پسران حاج قاسم»، برگزاری برنامه‌های فرهنگی، تجلیل از دانش‌آموزان بسیجی، اهدای احکام فرماندهان پایگاه‌های بسیج دانش‌آموزی، دیدار برخی از دانش‌آموزان با خانواده شهدا و غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری سخنرانی مسئولان، طلاب و روحانیون در سطح مدارس، برگزاری همایش‌های تبیینی، قرائت وصیت‌نامه حاج قاسم، اجرای مسابقات روزنامه‌دیواری و نقاشی و مقاله‌خوانی با موضوع شهید سلیمانی و ... در سطح مدارس برگزار شد.

ساسانی‌پور با تقدیر از مدیران مدارس شهرستان کوه‌چنار در برگزاری این برنامه‌ها گفت: مدیران و دبیران مجموعه‌ها دست‌اندرکاران مدارس، برنامه‌های شایسته‌ای برای ایام شهادت سردار سلیمانی برگزار کردند و یاد و خاطره سردار سلیمانی را زنده نگه داشتند.

انتهای پیام
captcha