658 برنامه همزمان با هفته زن در آذربایجان غربی اجرا می‌شود
کد خبر: 4191640
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

658 برنامه همزمان با هفته زن در آذربایجان غربی اجرا می‌شود

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی از اجرای 658 برنامه در قالب 62 عنوان به مناسبت بزرگداشت هفته زن در استان خبر داد.

رقیه موسویان، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه(س) و  روز زن و مادر به بانوان، گفت: برای این ایام 658 برنامه در قالب 62 عنوان تدارک دیده شده است که توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج سطح استان اجرا خواهد شد.

 وی برگزاری جشن میلاد کوثر با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری مبتکرانه، برپایی نشست تخصصی «طلیعه کوثر» ضمن حضور مسئولین سمن‌های فعال با موضوع « بررسی شیوه‌های ترویج سبک زندگی حضرت فاطمه(س) در جامعه»، برگزاری دوره تربیت راوی جایگاه زن در اسلام و مقایسه با غرب، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و علمی با موضوع نقش زنان در پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را مورد اشاره قرار داد.

وی به برپایی موکب فرهنگی «خیمه مادری» در میادین اصلی و اماکن پرتردد  یا محوریت شاخص‌های رفتاری حضرت زهرا(س) در خانواده و اجتماع، برپایی نمایشگاه من و کودکم با رویکرد تربیتی، برگزاری مسابقات ورزشی بومی و محلی، برپایی جشنواره فرهنگی و هنری خانواده ایرانی اعم از آشپزی، خیاطی، صنایع دستی و برپایی میز خدمت به زنان در ادارات اشاره کرد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: به مناسبت این ایام برگزاری مراسم عصر شعر با محوریت زن و خانواده، جشنواره سرود دختران انقلاب، تجلیل و تکریم پزشکان و پرستاران و بهیاران فعال در حوزه جمعیت، برگزاری کافه گفت‌وگو در سطح مدارس استان با رویکرد تبیین جایگاه زن و دختر در غرب از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده است.

انتهای پیام
captcha