تمام ظرفیت‌ سپاه برای خدمت‌رسانی به مردم فعال است
کد خبر: 4191430
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

تمام ظرفیت‌ سپاه برای خدمت‌رسانی به مردم فعال است

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: دشمن بداند که ما بیداریم و تمام ظرفیت‌ها را برای خدمت‌رسانی به میدان آورده‌ایم و معتقدیم سپاه و بسیج برای رضایت خدا، به خلق خدا خدمت می‌کند.

رفیعی آتانی فرمانده سپاه قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در رزمایش توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی در قالب نهضت کمک مؤمنانه که امروز ۱۲ دی در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد، گفت: در آستانه سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در مورد ویژگی‌های شخصیت و نحوه فرماندهی ایشان باید گفت حاج قاسم سلیمانی در جلسه فرماندهان عالی رتبه جبهه مقاومت خودش را برادر همگان معرفی می‌کرد در حالی که فرمانده بود و این موضوع بزرگترین دستاورد در جبهه مقاومت است. افرادی که روزی انفرادی کار می‌کردند امروز به برکت محور مقاومت در کنار هم هستند و اگر موشکی به غزه اصابت می‌کند در  یمن و در عراق حشدالشعبی جواب آن را می‌دهند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این رزمایش برای کمک به ولی نعمتان، دست خود را بلند کرده‌ایم و این فرصت را فراهم کردیم تا دیگران هم به ما بپیوندند که قطعاً این امر بخشی از وظایف ما در سپاه و بسیج سازندگی است. برای برگزاری این رزمایش تلاش شبانه‌روزی انجام شده است و در برگزاری این رزمایش تمام توان خودمان را به کار گرفته‌ایم تا بتوانیم به نیازمندان کمک کنیم.

وی ادامه داد: از دیگر وعده‌های اولویت‌دار ما در سال جاری تأمین آب شرب مناطق محروم است که خوشبختانه امروز نیز سه منبع آب شرب را تحویل خواهیم داد؛ همچنین خوشبختانه با تلاش بسیج سازندگی ٢٢ خانه برای محرومان در حال تعمیر و نوسازی است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: دشمن خیال نکند اگر مشغول برگزاری چنین رزمایش‌هایی هستیم حواسمان پرت می‌شود، بلکه ما دستمان روی ماشه سلاح‌هایمان است و از مرزهای عقیدتی و سیاسی خود در هر لحظه صیانت می‌کنیم؛ دشمن بداند که ما بیداریم و تمام ظرفیت‌ها را برای خدمت‌رسانی به میدان آورده‌ایم و معتقدیم سپاه و بسیج برای رضایت خدا، به خلق خدا خدمت می‌کند.

رفیعی آتانی در پایان خاطرشان کرد: ارزش ریالی هر یک از بسته‌های تهیه شده در این رزمایش ۶۰۰ هزار تومان است و جامعه هدف جهت توزیع این بسته‌ها با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شناسایی شده است.

انتهای پیام
captcha