تربیت ۱۰ میلیون حافظ از سرفصل‌های مهم جامعه قرآنی است
کد خبر: 4191423
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰

تربیت ۱۰ میلیون حافظ از سرفصل‌های مهم جامعه قرآنی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه از وظایف مهمی که بر عهده همه ماست هماهنگی با نظرات رهبر معظم انقلاب در امور است، گفت: تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن از خواست‌های معظم‌له در امور قرآنی است که پرداختن به آن از سرفصل‌های مهم جامعه قرآنی است.

حجت‌الاسلام میرزایی مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد میرزایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه امروز ۱۲ دی‌ماه در جلسه کمیته قرآنی دهه فجر و بزرگداشت سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی که با حضور مدیران قرآنی ادارات استان برگزار شد، اظهار کرد: در رابطه با جامعه قرآنی و ادای دِین به سردار جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی همه وظیفه داریم و در این خصوص برنامه‌هایی پیش‌بینی شده است.

وی به علاقه شهید سلیمانی به مباحث و فعالیت‌های قرآنی اشاره کرد و افزود: بصیرت و خلوص حاج قاسم سلیمانی برگرفته از کلام نورانی وحی بوده است.

حجت‌الاسلام میرزایی تصریح کرد: شخصیت سردار سلیمانی کاملاً قرآنی است و می‌بینیم که سرانجام در را ه قرآن و دین جانشان را فدای اسلام کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه جامعه اسلامی باید نگاهش به مسائلی باشد که مقام معظم رهبری به آن تأکید دارند، گفت: تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن از خواست‌های معظم‌له در امور قرآنی است که پرداختن به آن از سرفصل‌های مهم جامعه قرآنی است.

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب از چهره‌های شاخص قرآنی قبل و بعد از انقلاب اسلامی هستند و سرفصل‌های مهمی در این راستا ویژه جامعه قرآنی معین کرده‌اند.

حجت‌الاسلام میرزایی با اشاره به جلسات مقام معظم رهبری با جامعه قرآنی، گفت: یکی از تخصصی‌ترین جلسات معظم‌له با جامعه قرآنی، جلسه یکم خرداد سال ۹۸ است که در این جلسه ایشان بر اهمیت توجه به حلقه‌های میانی و حرکت با جهت‌گیری تمدنی، تأکید داشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در پایان یکی از جنبه‌های ویژه کمیته قرآنی دهه فجر انقلاب اسلامی را امام راحل دانست و اظهار کرد: امام خمینی(ره) در بحث مباحث قرآنی و در تفسیر سوره حمد صحبت‌های ویژه‌ای داشته‌اند که باید مورد توجه باشد که متأسفانه در این سال‌ها قدر آن مهجور مانده است.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۶ - ۲۰:۲۹
0
0
چرا نماینده موسسات قرآنی را به جلسات خود دعوت نمیکنند؟
تا شاید کارها اثر بخش تر باشد
captcha