برگزاری جلسات هفتگی تلاوت و تفسیر قرآن در کرمانشاه
کد خبر: 4190842
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
با همکاری جامعه قرآنی؛

برگزاری جلسات هفتگی تلاوت و تفسیر قرآن در کرمانشاه

از اساتید و فعالان قرآنی کرمانشاه از برپایی جلسات هفتگی تلاوت و تفسیر قرآن کریم با همکاری جامعه قرآنی استان در مسجد جامع شهر کرمانشاه خبر داد.

جلسات هفتگی تلاوت و تفسیر قرآن در کرمانشاه برگزار می‌شود

محمدرضا ابوطالبی، از اساتید و فعالان قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: جلسات تفسیر قرآن کریم به صورت منظم هر هفته در روز‌های یکشنبه در محل مسجد جامع شهر کرمانشاه ویژه علاقه‌مندان به کلام وحی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جلسات منظم هفتگی پس از نماز مغرب و عشاء در شبستان مسجد جامع برپا خواهد شد، افزود: از تمامی علاقه‌مندان به حضور در جلسات قرآنی دعوت می‌شود تا هر هفته در روز و ساعت یاد شده در این برنامه حضور یابند.

ابوطالبی گفت: نظر به اهمیت جلسات قرآنی و آشنایی با معارف کلام وحی، ابتدای این جلسات با تلاوت قرآن آغاز می‌شود و استاد این جلسه بهزاد رهروان خواهد بود و در ادامه تفسیر آیات تلاوت شده توسط حجت‌الاسلام محمد رباعی انجام خواهد شد.

این استاد برجسته قرآنی در پایان یادآور شد: جذب نوجوانان و بزرگسالان و اقشار مختلف مردم به جلسات تلاوت و تفسیر همچنین پایبندی مردم به آموزه‌های قرآنی و آشنایی آنان با قرآن و شرح و تفسیر آیات از اهدافی است که ما از برپایی این جلسات دنبال می‌کنیم.

جلسات هفتگی تلاوت و تفسیر قرآن در کرمانشاه برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha