شهادت سردار موسوی به تقویت مسیر مقاومت منتج می‌شود
کد خبر: 4190440
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
زینب سلیمانی:

شهادت سردار موسوی به تقویت مسیر مقاومت منتج می‌شود

دختر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به آنکه بی‌هیچ تردیدی شهادت سردار موسوی که او را باید شهید راه قدس خواند به تقویت و استحکام مسیر مقاومت، ایستادگی و مجاهدت منتج خواهد شد، گفت: به یاری خدا روزی شاهد آن خواهیم بود که ریشه رژیم غاصب صهیونیستی از زمین کنده خواهد شد. تردیدی نداریم که ما با چشمان خود آن روز را خواهیم دید.

به گزارش ایکنا؛ زینب سلیمانی، فرزند سردار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، صبح پنجشنبه، هفتم دی‌ماه در آیین تشییع پیکر سردار شهید «سیدرضی موسوی» که در میدان امام حسین(ع) برگزار شد ضمن قدردانی از تمامی ملت غیور و انقلابی که در مراسم بدرقه مجاهد مظلوم، بزرگوار و فرماندهی شجاع صمیمانه گردهم آمدند، گفت: درست چهار سال پس‌ از آن دی ماه تلخ، پر حادثه و ترور ناجوانمردانه عزیز ملت ایران، شهید سلیمانی، بار دیگر خوی وحشی‌گری در قالب تبلور رژیم خون‌خوار و سفاک اشغالگر قدس، بزرگ‌مردی دیگر از مردان غیور ایران را ترور کرد.

وی ادامه داد: سردار شهید سیدرضی موسوی در این چهار سال پس‌از شهادت فرمانده‌اش هر لحظه بی‌تاب و بی‌قرار شهادت بود. او سرداری پرافتخار بود که پس‌ از شهادت شهید سلیمانی در راستای بشارت و روشنگری حاج‌قاسم که از او آموخته بود به انتظار شهادت نشسته بود و در امید چنین روزی برای وصل و اتصال به همرزمان شهیدش لحظه‌ها را شمارش می‌کرد.

دختر سپهبد شهید حاج‌ قاسم سلیمانی با اشاره به آنکه سردار شهید موسوی در تمامی این سالیان و از همان روزهای نخست فرماندهی سپهبد شهید سلیمانی در سپاه قدس هر لحظه و در هر گامی با فرمانده خود در میدان‌های مبارزه و جهاد علیه دشمنان اسلام ناب حضور داشت، گفت: او بی‌هیچ هیاهویی و در اوج مظلومیت و گمنامی بر مجاهدت خود استوار بود و سرانجام به دوستان شهیدش پیوست.

آموزه سردار شهید سیدرضی از سردار شهید سلیمانی

زینب سلیمانی تصریح کرد: سیدرضی از حاج‌ قاسم آموخته بود که شرط شهید شدن، شهید بودن است. او شهیدانه زندگی کرد، در آخر با عاقبتی نیک و امید به تحقق وعده الهی، به بزرگ‌ترین آرزویش دست یافت.

وی با تأکید بر آنکه حاج‌قاسم؛ شهید را از باهوش‌ترین و زیرک‌ترین افراد در دنیا می‌دانست، اظهار کرد: هر فردی که شهادت را انتخاب می‌کند میان انتخاب دنیا و آخرت دست به تصمیم می‌زند. در این ‌میان آخرت ابدی را که به معنای یک ملت؛ قدرت، امید و جاذبه می‌آفریند را برمی‌گزیند.

سردار سلیمانی چه حدیثی را مدام تکرار می‌کرد؟

زینب سلیمانی یادآور شد: حاج‌قاسم بارها و بارها این حدیث را تکرار می‌کرد که چیزی والاتر و بالاتر از شهادت در مسیر خداوند وجود ندارد و مبارک باشد بر شهید چنین عاقبتی و چنین سرانجامی بر او گوارا باشد.

وی اظهار کرد: درست است که شهادت برای ما که ملت شهادت هستیم و امام حسین(ع)؛ عزت، افتخار و کرامت ما به شمار می‌رود و برای تمامی ملت ایران عزیز است؛ اما معنای گام نهادن در مسیر شهادت برای جبهه باطل؛ چیزی جز ذلت، شکست و حقارت نمی‌تواند سرنوشت دیگری را با خود به همراه داشته باشد.

ارسالی/// شهادت سردار موسوی به تقویت مسیر مقاومت  و ایستادگی ملت آزادی‌خواه منتج می‌شود

بن‌مایه رژیم صهیونیستی بر خون ریختن و ترور استوار است

زینب سلیمانی اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیستی طی سه ماه گذشته و پس ‌از شکستی که از طوفان الاقصی متحمل شد، همان اندک عقل خود را نیز از دست داد و جنون خود را به منتهای معنایش رساند. در این مسیر شاهد بمباران وحشیانه بیمارستان‌ها، کلیساها، مدارس و به شهادت رساندن زنان، مردان و کودکان بی‌گناهی بودیم که اوج واکنش رژیم صهیونیستی به شکست در طوفان الاقصی بود. همه اینها با حمایت همان دولتی انجام شد که چهار سال پیش دست پلید و سیاهش به خون شهید سلیمانی آلوده شد.

دختر سپهبد شهید حاج‌ قاسم سلیمانی با اشاره به آنکه سردار شهید موسوی در کشوری دیگر و خارج از تمامی چارچوب‌ها و قوانین بین‌المللی ترور شد گفت: با وجود این مؤلفه‌های آشنا آیا می‌توان از رژیم سفاک و خون‌خوار اشغالگر قدس انتظار رعایت قانون را داشت؟ بن‌مایه این رژیم بر جنایت و ظلم استوار است و تا به امروز نیز چیزی جز این در آینه فعالیت آنها قابل‌ مشاهده نیست.

سقوط رژیم صهیونیستی دور نیست

زینب سلیمانی تصریح کرد: این را با صدای بلند خطاب به رهبران ترسو و بزدل این رژیم می‌گویم که بدانند وجدان‌های بیدار، آزادی‌خواه و آزادی‌طلب از هر نژاد و دینی در سراسر این جهان بر یک عقیده مشترک اتفاق نظر دارند که هیچ راهی جز مسیر مبارزه با این رژیم سفاک وجود ندارد.

وی در پایان تأکید کرد: بی‌هیچ تردیدی شهادت سردار موسوی که او را باید شهید راه قدس خواند به تقویت و استحکام مسیر مقاومت، ایستادگی و مجاهدت منتج خواهد شد. هیچ کنشی نمی‌تواند حقارت این رژیم خون‌خوار و کودک‌کش را جبران کند و به یاری خدا روزی شاهد آن خواهیم بود که ریشه رژیم غاصب صهیونیستی از زمین کنده خواهد شد و این مسئله امری حتمی است. تردیدی نداریم که ما با چشمان خود آن روز را خواهیم دید.

انتهای پیام
captcha