هتل‌های محبوب مشهد بین زائران که باید بشناسید
کد خبر: 4190411
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

هتل‌های محبوب مشهد بین زائران که باید بشناسید

با داشتن اطلاعات درباره هتل‌ها، می‌توانید امکانات و قیمت هر هتل را با دیگری مقایسه کرده و انتخاب درستی در زمان سفر داشته باشید. برای رزرو هر کدام از هتل‌های مشهد با قیمت مناسب هم می‌توانید به وب سایت فلای تودی مراجعه کنید.

هتل های محبوب مشهد بین زائران که باید بشناسیدمشهد یکی از توریستی‌ترین شهرهای ایران است که سالانه افراد زیادی برای بازدید جاذبه‌های گردشگری و زیارت به آن سفر می‌کنند. به همین واسطه هتل‌های زیادی در این شهر ساخته شده و خدمت‌رسانی می‌کنند. اما در میان صدها هتل، اقامتگاه، مسافرخانه و واحد اقامتی، کدام هتل مشهد پیشنهاد بهتری برای اقامت است؟ در ادامه این مطلب با برخی از بهترین هتل‌های مشهد از نظر زائران آشنا شوید.

با داشتن اطلاعات درباره این هتل‌ها، می توانید امکانات و قیمت هر هتل را با دیگری مقایسه کرده و انتخاب درستی در زمان سفر به این شهر داشته باشید. برای رزرو هرکدام از هتل‌ها با قیمت مناسب هم می توانید به وب سایت فلای تودی مراجعه کنید.

هتل الماس نوین مشهد

هتل الماس نوین یک هتل چهار ستاره در مشهد است که در سال 1396 افتتاح شد. این هتل در خیابان امام رضا، نزدیک به حرم امام رضا(ع) قرار دارد. هتل الماس نوین دارای 123 اتاق و سوئیت است که به‌طور مدرن طراحی شده‌اند. هتل الماس نوین از نظر موقعیت مکانی و امکانات رفاهی، گزینه مناسبی برای اقامت در مشهد است.

اگر نزدیک بودن به حرم و درعین حال داشتن کیفیت بالا اهمیت زیادی برای شما دارد، رزرو هتل الماس نوین مشهد که از بهترین هتل‌های 4 ستاره است، به شما پیشنهاد می شود.

هتل بین المللی قصر مشهد

یکی از برترین و باکیفیت‌ترین هتل ‌های پنج ستاره مشهد، هتل بین المللی قصر است که با فاصله‌ای کمتر از 800 متر از حرم مطهر امام رضا(ع) واقع شده است. این هتل از نزدیک‌ترین هتل‌های پنج ستاره و لوکس به حرم مطهر محسوب می‌شود.

تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌های این مجموعه دلباز، تمیز، شیک و مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی شده‌اند. فاصله هتل بین المللی قصر مشهد تا حرم امام رضا(ع) به حدی کوتاه است که زائران با چند دقیقه پیاده روی می‌توانند خود را برای زیارت به حرم برسانند. همچنین این هتل دسترسی آسانی به بازار رضا، بازار هفده شهریور و مرکز خرید آسمان دارد.

هتل مجلل درویشی

یکی از لوکس‌ترین و باکیفیت‌ترین هتل‌های ایران، که برای اقامت در مشهد مقدس می‌توانید انتخاب کنید، هتل مجلل درویشی است. این هتل معماری شیکی دارد به گونه‌ای که مهمانان اقامتی آرام و لذت بخشی را در این هتل تجربه خواهند کرد. هتل مجلل درویشی دارای 233 واحد اقامتی است که در 23 طبقه قرار گرفته‌اند. معماری این هتل و سقف‌های بلند آن، چشم‌های مهمانان را به خود خیره می‌‌کند. اگر می‌خواهید سفری خاطره انگیز و فراموش نشدنی را در شهر مقدس مشهد تجربه کنید، اقامت در هتل مجلل درویشی بسیار توصیه می‌شود.

این هتل علاوه بر نزدیکی به حرم مطهر امام رضا(ع) امکانات ویژه‌ای مانند حمام ترکی، مجموعه آبی، سالن بدن سازی، کافی نت، مرکز خرید، اتاق سیگار و موارد دیگری دارد. معماری منحصر به فرد این مجموعه، امکانات و خدمات عالی در اتاق‌ها با بالاترین سطح استانداردهای کیفی، نزدیکی به حرم امام رضا(ع) و دسترسی آسان زائرین، استقبال و میزبانی خوب پرسنل آن، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متعدد و... باعث تمایز این هتل نسبت به سایر هتل‌های مشهد است.

هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 یکی از بهترین و مجلل‌ترین هتل ‌های پنج ستاره مشهد مقدس محسوب می‌شود که در فاصله 1.5 کیلومتری از آستان قدس رضوی، در خیابان امام رضا واقع شده است. این هتل که فعالیت خود را در سال 1395 آغاز کرد، دارای 218 واحد اقامتی است که در 25 طبقه قرار گرفته‌اند.

جالب است بدانید تعدادی از واحدهای این هتل الهام گرفته از معماری‌های مختلف به سبک‌های روسی، تایلندی، ایران باستان، ترکیه‌ای، صفوی، عربی، هندی، ایتالیایی، آفریقایی و... طراحی شده‌اند. هتل الماس 2 دارای 5 رستوران بسیار باکیفیت و متفاوت بوده که در رستوران پانارومای آن می‌توانید در کنار صرف غذا از منظره بی‌نظیر شهر مشهد نیز نهایت لذت را ببرید.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد، یکی از لوکس‌ترین و البته با شکوه‌ترین هتل‌های حال حاضر در کشور عزیزمان ایران است که نه تنها معماری آن در سطح کلاس جهانی بوده بلکه تمامی جزئیات رعایت شده در آن،‌ منطبق با سلیقه مسافران ایرانی و بین‌المللی است. این هتل 20 طبقه، بیش از 350 واحد اقامتی در انواع سوئیت و اتاق دارد. هتل پنج ستاره قصر طلایی مشهد، دسترسی بسیار خوبی به جاذبه‌های گردشگری و تفریحی مشهد دارد. علاوه بر فاصله نه چندان زیاد هتل قصر طلایی با حرم مطهر، این هتل تا مسجد گوهرشاد، بازار معروف رضا، مراکز تجاری مشهد و ‌موزه آستان قدس رضوی نیز فاصله کوتاهی دارد.

هتل هما 1 مشهد

هتل هما 1 مشهد یا هایت سابق که با نام هتل بین المللی هما 1 هم شناخته می‌شود، هتلی باسابقه و قدیمی در قلب شهر بوده که ساخت آن به سال 1352 بازمی‌گردد. این هتل پنج ستاره در سال 1396 مرمت و بازسازی شده و امروزه با 135 واحد اقامتی در انواع اتاق و سویت‌ در 6 طبقه، پذیرای مسافران و زائران شهر مشهد است. مهمانان این هتل از تمیزی و شیک بودن واحدهای اقامتی، چشم‌انداز اتاق‌ها و فضا و دکوراسیون زیبا بسیار رضایت داشته‌اند. پرسنل خوش‌برخورد و مجرب این مجموعه در تلاش هستند تا خاطره‌ای ماندگار و فراموش نشدنی برای میهمان عزیز فراهم آورند.

هتل پردیسان مشهد

یکی دیگر از هتل‌های مجلل مشهد که در منطقه‌ی خوش آب‌ و هوا و دور از آلودگی‌ها و شلوغی همیشگی مشهد قرار دارد، هتل پردیسان است که یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های ایران نیز به شمار می‌رود. این هتل با داشتن چندین رستوران ایرانی و بین المللی، فست‌فود با منوهای متنوع و سفره‌خانه سنتی پذیرای مسافران مشهدالرضا است. هتل پردیسان در سال 1380 فعالیت خود را شروع کرد و در سال 1398 برای ارتقا سطح کیفیت و خدمات مورد بازسازی مجدد قرار گرفت. از ویژگی‌های متفاوت و منحصر به فرد این مجموعه برخوردی از فضای سبز ‌بی‌نظیری بوده که فضایی با طراوت، بانشاطی و آرامش را برای میهمانان خود به ارمغان می‌آورد.

هتل مودت مشهد

هتل آپارتمان مودت یکی از هتل‌های ارزان قیمت مشهد است که در خیابان امام رضا و نزدیک به حرم مطهر رضوی واقع شده است. این هتل در سال ۱۳۸۶ افتتاح شده و در سال ۱۳۹۹ مورد بازسازی کامل قرار گرفته است.

موقعیت مکانی هتل مودت یکی از مزایای آن است. این هتل تنها با ۱۵ دقیقه پیاده روی به حرم مطهر رضوی دسترسی دارد. همچنین، این هتل به سایر جاذبه‌های گردشگری مشهد نیز دسترسی آسانی دارد.

رزرو آنلاین هتل با فلای تودی

اگر قصد سفر به مشهد را دارید و می‌خواهید قبل از سفر به این شهر از محل اقامت خود مطمئن شوید در فلای تودی می‌توانید به راحتی و فقط با چند کلیک ساده رزرو هتل مشهد را انجام دهید. از مزایای رزرو آنلاین هتل در مشهد این است که قبل از اقامت می‌توانید در مورد محل اقامت خود در مشهد اطلاعات دقیقی به دست آورید و با مقایسه انواع هتل‌های مشهد از هتل‌های لوکس و 5 ستاره مشهد گرفته تا هتل‌های ارزان آن، بهترین هتل را انتخاب کنید.

در فلای تودی ما اطلاعات تمامی هتل‌های مشهد را جمع آوری کرده‌ایم. با استفاده از امکانات فیلتر می توانید قیمت هتل، درجه هتل، موقعیت مکانی هتل، امکانات هتل و هتل‌های تخفیف دار مشهد را پیدا کرده و با کارت شتاب رزرو خود را به صورت آنلاین انجام دهید. برای تجربه بهتر از رزرو آنلاین هتل و پرواز می توانید از اپلیکیشن فلای تودی نیز استفاده کنید.

انتهای پیام
captcha