نماینده ولی فقیه در سمنان ترور ناجوانمردانه سید رضی موسوی را محکوم کرد
کد خبر: 4190029
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

نماینده ولی فقیه در سمنان ترور ناجوانمردانه سید رضی موسوی را محکوم کرد

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ترور ناجوانمردانه شهید سیدرضی موسوی را محکوم کرد.

شهید رضی موسوی مستشار نظامی سپاه در سوریه

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان، امروز 5 دی در بیانیه‌ای اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن شهید سید رضی موسوی را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است ما ملت امام حسینیم؛ دلاورمردان این استان عَلم سرداران شهید را بر زمین نمی‌گذارند و آرمان نابودی اسرائیل را تحقق می‌بخشند.

امام جمعه سمنان در این بیانیه تأکید کرد 11 سال پس از شهادت شهید حسن شاطری دیگر فرمانده مقاومت، توسط اشقی‌الاشقیا در سوریه، سیدرضی موسوی یکی دیگر از فرزندان استان و همرزم شهید سلیمانی به یاران شهید خود پیوست.

همچنین جلیل موقوفه‌ئی، فرماندهی انتظامی استان سمنان نیز در پی شهادت سید رضی موسوی از مستشاران سپاه در سوریه پیام تبریک و تسلیتی صادر کرد. در این پیام آمده است:

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ» هرگز كسانى را كه در راه خدا كشته شده‏ اند مرده مپندار بلكه زنده‏‌اند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى‌شوند.

در ادامه آمده است شهادت پاسدار سیدرضی موسوی از مستشاران نظامی با سابقه سپاه در سوریه و از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مسؤول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه را به خانواده معظم و آحاد فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

قطعا پاداش سال‌ها مجاهدت و تلاش خالصانه و صادقانه آن شهید عزیز از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع مقدس تا دفاع از حرمین شریفین آل‌الله و امنیت پایدار ایران اسلامی در مسئولیت‌های مهم و اثرگذار، جز شهادت و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و همرزمان و همسنگران شهیدش نبود.

یادآور می‌شود سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی چاشمی از مستشاران نظامی با سابقه سپاه و از همرزمان شهید سلیمانی و مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه روز گذشته، 4 دی در حمله موشکی صهیونیست‌ها به شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha