مسئولان، مردم را درباره اهمیت مشارکت در انتخابات آگاه کنند
کد خبر: 4189981
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱

مسئولان، مردم را درباره اهمیت مشارکت در انتخابات آگاه کنند

امام جمعه میامی با بیان اینکه مسئولان وظیفه دارند که مردم را در قبال اهمیت مشارکت آگاه سازند، گفت: مشارکت مهمترین رکن انتخابات است.

حجت الاسلام عزیزی امام جمعه میامی

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام محمد عزیزی، امام جمعه میامی، عصر روز گذشته، 4 دی در نشست شورای اداری میامی با بیان اینکه مسئولان باید در زمینه ترغیب مردم برای مشارکت در انتخابات تلاش داشته باشند، گفت: باید شور انتخاباتی در بین نامزدها و مردم ایجاد شود.

وی بر چهار توصیه رهبر انقلاب درباره انتخابات که شامل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت است تأکید کرد و گفت: مشارکت مهمترین رکن انتخابات است.

امام جمعه میامی با تأکید بر اهمیت مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: مهمترین وظیفه مجلس خبرگان و اهمیت آن در انتخاب رهبر است که در این راستا مجلس شورای اسلامی هم ریل‌گذاری قانونی کشور را بر عهده دارد که این دو انتخابات در کنار هم بسیار اهمیت دارند.

حجت‌الاسلام عزیزی متذکر شد: مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح انتخابی است که چندین سال کشور را تغییر خواهد داد که مشارکت، مقبولیت و مشروعیت را در پی دارد که همه مسئولان باید بدانند که نیاز داریم تا مردم را به سمت مشارکت در انتخابات تشویق کنیم.

وی با اشاره به راهکارهای تقویت مشارکت مردم در انتخابات گفت: در بین جوانان مباحثی مطرح می‌شود که وضعیت اقتصادی نامطلوب است و شاهد هستیم که در برخی مواقع چرایی حضور در انتخابات را هم مطرح می‌سازند لذا مسئولان وظیفه دارند که مردم را در قبال اهمیت مشارکت آگاه سازند.

انتهای پیام
captcha