رویداد «هم‌عهدی سبز با حاج قاسم» در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 4189860
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰

رویداد «هم‌عهدی سبز با حاج قاسم» در البرز برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت: رویداد «هم‌عهدی سبز با حاج قاسم» با هدف کاشت درخت به یاد شهید سلیمانی در این استان برگزار می‌شود.

سردار سلیمانی

به گزارش ایکنا از البرز، سرهنگ پاسدار محمد فلاحتکار، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز، چهارم آذرماه در نشست هم‌اندیشی ستاد بزرگداشت هفته مقاومت و چهارمین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: در این ایام برنامه‌های ویژه‌ای در استان تدارک دیده شده است که رویداد «هم‌عهدی سبز با حاج قاسم» با هدف کاشت درخت به یاد شهید سلیمانی و برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه و اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند از جمله این برنامه‌هاست.

وی گفت: تجلیل از طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی و آزادی تعدادی از زندانیان غیرعمد به‌ویژه زندانیان زن معسر از دیگر ویژه‌برنامه‌های هفته مقاومت و گرامیداشت چهارمین سالگرد شهید سلیمانی است. همچنین جهادگران بسیجی استان البرز با تمام توان در هفته مقاومت به تبیین و تشریح اندیشه‌های والای حاج قاسم سلیمانی خواهند پرداخت.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با تأکید بر اینکه با فعالیت‌های جهادی و گره‌گشایی از مشکلات مردم در نظر داریم یاد و خاطره شهید سلیمانی را زنده نگه داریم، بیان کرد: شهید سلیمانی علاوه بر اینکه یک فرمانده بزرگ در میدان مبارزه با دشمنان بود از کوچکترین فرصتی برای فعالیت جهادی و رفع مشکلات مردم استفاده می‌کرد.

انتهای پیام
captcha