اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت بهزیستی خلخال
کد خبر: 4189823
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸

اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت بهزیستی خلخال

مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت اداره بهزیستی شهرستان خلخال در بخش شاهرود، سوم دی‌ماه با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد.

جهیزیهبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی اردبیل، مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت اداره بهزیستی شهرستان خلخال در بخش شاهرود، سوم دی‌ماه با حضور مسئول بنیاد احسان و نیکوکاری فرمان حضرت امام(ره)، مدیرعامل مؤسسه عاشورا، امام جمعه و بخشدار بخش شاهرود، رئیس اداره بهزیستی شهرستان خلخال و جمعی از مسئولان برگزار شد.

در این مراسم به چهار نفر از نوعروسان ساکن در روستا‌های تابعه بخش شاهرود، جمعاً ۲۰ قلم جهیزیه (لوازم خانگی) به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال اهدا شد.

این جهیزیه توسط مؤسسه احسان فرمان حضرت امام(ره) و مؤسسه خیرین عاشورای شهر کلور تهیه و در اختیار ولی‌نعمتان جامعه هدف بهزیستی قرار گرفت.

در این مراسم رئیس اداره بهزیستی شهرستان خلخال ضمن تشکر و قدردانی، این عمل خیرخواهانه و قابل ستایش را ستوده و از حمایت و همدلی خیرین و مؤسسات مراکز خیریه، ابراز خرسندی کرد و خواستار تداوم این‌گونه مشارکت‌ها مخصوصاً در ساخت مسکن معلولان و افراد تحت حمایت شد. 

وی تصریح کرد: در طول یک سال اخیر به تعداد ۱۴ نفر از فرزندان افراد تحت حمایت بهزیستی شهرستان خلخال جمعاً به ارزش 9 میلیارد ریال توسط گروه‌های جهادی بسیج سپاه ناحیه خلخال، مؤسسات خیریه احسان، عاشورا و آبشار عاطفه‌ها جهیزیه تهیه و تحویل مددجویان عزیز شده است.

انتهای پیام
captcha