همایش «آموزش عالی و پیشرفت زنان در ایران» برگزار می‌شود
کد خبر: 4189599
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

همایش «آموزش عالی و پیشرفت زنان در ایران» برگزار می‌شود

همایش ملی «آموزش عالی و پیشرفت زنان در ایران» از سوی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی وزارت علوم برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، همایش ملی «آموزش عالی و پیشرفت زنان در ایران» به همت پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی  و مشارکت مشاور امور زنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود.
 
این همایش یک روزه دوشنبه ۴ دی‌ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۸:۳۰ صبح با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رضا غلامی؛ ریاست پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی، فخرالسادات نصیری؛ مشاور امور زنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، فاطمه قاسم‌پور، ریاست فراکسیون زنان در مجلس شورای اسلامی، محمدنبی  احمدی؛ ریاست دانشگاه رازی کرمانشاه و صاحبنظران، استادان و محققان حوزه زنان و خانواده در محل تالار فارابی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی برگزار خواهد شد.
 
پنل‌های تخصصی در این نشست شامل: آموزش عالی و تحولات ساختار و کارکردهای خانواده با تاکید بر قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، آموزش عالی و مشارکت زنان (اقتصادی، اجتماعی، سیاسی) و آموزش عالی و ضرورت‌های سیاستگذاری خواهند بود. 
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این همایش به آدرس پاسداران، خیابان مؤمن‌نژاد (گلستان یکم)، پلاک ۱۲۴، پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی مراجعه نمایند.
 
 
انتهای پیام
captcha