مطالعه سیره عملی و وصیت‌نامه شهدا راه ‌شناخت آموزه‌های آنان است
کد خبر: 4189483
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶

مطالعه سیره عملی و وصیت‌نامه شهدا راه ‌شناخت آموزه‌های آنان است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج گفت: راه شناخت آموزه‌های شهیدان، مطالعه سیره عملی و وصیت‌نامه آنان است که امام راحل نیز بر مطالعه همراه با تفکر در این وصیت‌نامه‌ها توصیه و تأکید کرده‌اند.

حجت‌الاسلام هادی محمدخواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام هادی محمدخواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج امروز، دوم دی‌ در مراسم  یادواره شهدا مدافعان امنیت و آیین تجلیل از خانواده معزز شهید آذربار گفت: راه شناخت آموزه‌های شهیدان، مطالعه سیره عملی و وصیت‌نامه آنان است که امام راحل نیز بر مطالعه همراه با تفکر در  وصیت‌نامه‌ شهدا توصیه و تأکید کرده‌اند.

وی افزود: برگزاری محافل و مجالس یادبود شهدا به جهت نیاز ما به این مجالس است چرا که شهدا همیشه روشنگر راه سعادت و کمال حقیقی و نورانی بخش محفل بشریت هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج بیان کرد: امروز دشمن به جهت تأثیرگذاری آرمان شهید و مکتب شهادت، تمام تلاش و توان خود را برای کم‌رنگ کردن فرهنگ جهاد و شهادت از فرهنگ‌نامه فکری و عقیدتی جوامع مسلمان به کار بسته است.

وی در ادامه به اقدامات مقابله‌ای با دشمنان اشاره کرد و گفت: اهتمام به مجالس یادبود شهدا و معرفی این ستارگان پر فروغ به نسل نو جامعه از جمله اقدامات مقابله‌ای با توطئه دشمنان بوده است و ارزش این کار کمتر از خود شهادت نیست.

حجت‌الاسلام محمدخواه، شهید رضا آذربار را الگوی بارز تکلیف‌گرایی، وظیفه‌شناسی و ایمان دینی و بصیرت انقلابی دانست و گفت: تا زمانی که ما با پیروی از این شهدای عزیز، متصف به این صفات باشیم نقشه‌های دشمن نیز نقش بر آب خواهد شد.

انتهای پیام
captcha