نخستین یادواره‌ شهدای انتقال خون در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4189178
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

نخستین یادواره‌ شهدای انتقال خون در یزد برگزار می‌شود

مدیرکل انتقال خون استان یزد از برگزاری نخستین یادواره شهدای انتقال خون هم‌زمان با سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و با حضور استان‌های مرکز و جنوب کشور در این استان خبر داد.

یادواره شهدابه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی انتقال خون استان یزد، سیدمحمدرضا آقائی میبدی، مدیرکل انتقال خون استان یزد گفت: با توجه به برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی و ورزشی شهدای انتقال خون مرکز و جنوب کشور در استان یزد، یادواره شهدای انتقال خون نیز با حضور استان‌های اصفهان، کرمان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان در مسجد امامزاده جعفر یزد هم‌زمان با ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بزرگداشت یاد و نام شهدا افزود: شهدا بر آحاد جامعه حق دارند و باید از نام و یاد آن‌ها حراست و پاسداری شود و برگزاری این یادواره در راستای ادای احترام به یاد همه شهدا علی الخصوص شهدای انتقال خون و سردار حاج قاسم سلیمانی است.

آقائی بیان کرد: اولین یادواره 9 شهید انتقال خون کشور و  گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همراه با مراسم تکریم خانواده هشت شهید عزیز که فرزندان بزرگوارشان در انتقال خون یزد شاغل هستند، سه شنبه شب، پنجم دی‌ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha