یادواره 64 شهید تکاوری یگان‌های ویژه خراسان‌جنوبی برگزار شد
کد خبر: 4189031
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲

یادواره 64 شهید تکاوری یگان‌های ویژه خراسان‌جنوبی برگزار شد

یادواره 64شهید تکاور یگان‌های ویژه خراسان‌جنوبی امروز، 29 آذرماه با حضور خانواده‌های شهدا و مسئولان انتظامی و دیگر مسئولان استان در فرهنگسرای بیرجند برگزار شد.

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی حسن شجاعی نسب، فرمانده انتظامی خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حسن شجاعی‌نسب، فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی در یادواره 64 شهید تکاور یگان‌های ویژه استان که امروز، 29 آذرماه در فرهنگسرای بیرجند برگزار شد، شهادت را پایدارترین ارزش جاویدان برای یک ملت دانست و گفت: شهدا با نثار جانشان، مهمترین ارزش‌های معنوی را که همان ایثار و از خودگذشتگی است، به ما آموختند و فرهنگ این ارزش‌ها را برایمان جاویدان کردند.

وی افزود: شهدای نیروی انتظامی در مأموریت‌های سخت، با قاچاقچیان مواد مخدر مقابله کردند تا آرامش و امنیت مردم و به‌ویژه سلامت جوانان این کشور، حفظ شود و شهدا با ایثار خود، شجاعت، غیرت، شرف و امنیت را برای کشور به ارمغان می‌آورند.

سردار شجاعی‌نسب ضمن محکوم کردن حمله تروریستی زاهدان گفت: دشمنان در سیستان‌و‌بلوچستان در حمله تروریستی منافقانه و بیشرفانه، ۱۱ خانواده را داغدار کردند و اسمشان را گروه جیش‌‌العدل می‌گذارند، اما باید اسم‌شان را جیش‌‌الظلم گذاشت چون مردانگی و مردم‌داری را بدنام کردند و چهره پلیدشان در طول تاریخ خواهد ماند.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی یادآور شد: ۶۴ شهید یگان تکاوری یگان‌های ویژه فراجا سربازان گمنامی هستند که در پهنه کویر ایران اسلامی به دفاع از این مرز و بوم پرداختند.

یادآور می‌شود، در این یادواره از کتاب زندگینامه و وصیت شهدای یگان تکاوری یگان‌های ویژه فراجا با نام‌های پسرم احمد، فرمانده دل‌ها و پرواز سبز و همچنین مستند شهید کویر و تمبر این شهدا، رونمایی و از خانواده شهدا قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha