شهدا سند افتخار ما هستند
کد خبر: 4188835
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶

شهدا سند افتخار ما هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: به تعبیر امام راحل شهدا امام‌زاده هستند و این تعبیر بخاطر زمینه‌ای است که شهدا به وجود آوردند و این شهدا سند افتخار و عزت ما هستند.

حجت‌الاسلام هبت اله هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، 28 آذر ماه در پنجمین یادواره سرداران و ۱۳۲۳ شهید سرافراز فرماندهی یگان‌های ویژه انتظامی جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره ۳۳ شهید یگان ویژه استان لرستان اظهار کرد: به تعبیر امام راحل شهدا امامزاده هستند، این حرف امام راحل بخاطر زمینه‌ای بود که شهدا ایجاد کردند.

وی با بیان اشاره به جانفشانی شهدای یگان ویژه بیان کرد: شهدای یگان ویژه زمینه‌ای خاص دارند، کسانی که در یگان ویژه‌اند در حالی هم که زنده هستند، شهیدند، چون هر لحظه در معرض خطر هستند.

هاشمی با بیان اینکه همان موقعی که همه نیستند، فراجا در صحنه حضور دارد در هر لحظه‌ای که پدران در کنار فرزندانشان در کانون خانواده هستند، فراجا در صحنه خدمت به مردم حاضر است، افزود: امام سجاد(ع) در دعای مرزداران فرمود: «خدایا اینان را با اولیاء مهجور کن»، همسران، پدر و مادر و خانواده شهدا باید به شهدای یگان ویژه افتخار کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه این مرز، در درون کشور ما مرز غیرت، حیات و عفت ماست و ما همه امروز سر سفره شهدا نشسته‌ایم و مدیون خونشان هستیم، افزود: استان لرستان برای همه کشور خون می‌دهد، لرستان مهدی است که برای مکتب امام حسین(ع) خون می‌دهد و موجب افتخار مردم استان است.

انتهای پیام
captcha