تلاوت قرآن جوان مجروح فلسطینی + فیلم
کد خبر: 4188296
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹

تلاوت قرآن جوان مجروح فلسطینی + فیلم

جوان مجروح فلسطینی در یکی از حملات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حال انتقال به بیمارستان به تلاوت قرآن کریم ادامه می‌دهد.

به گزارش ایکنا به نقل از ینی شفق العربیه، در میان حیرت امدادگران، جوان فلسطینی مجروح در یکی از حملات اشغالگران به نوار غزه در حالی که با آمبولانس به بیمارستان منتقل می‌شد به تلاوت قرآن ادامه داد. این جوان مجروح فلسطینی در حین انتقال آیه 22 از سوره مبارکه احزاب را تلاوت می‌کند:

(وَلَمَّا رَأَى الْمُؤْمِنُونَ الْأَحْزَابَ قَالُوا هَذَا مَا وَعَدَنَا اللَّهُ وَرَسُولُهُ وَصَدَقَ اللَّهُ وَرَسُولُهُ وَمَا زَادَهُمْ إِلَّا إِيمَانًا وَتَسْلِيمًا: و چون مؤمنان دسته‌‏هاى دشمن را ديدند گفتند اين همان است كه خدا و فرستاده‏‌اش به ما وعده دادند و خدا و فرستاده‏‌اش راست گفتند و جز بر ايمان و فرمانبردارى آنان نيفزود. احزاب 22)

در هفتاد و یکمین روز تجاوز به غزه، ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی به بمباران مناطق مختلف نوار غزه ادامه داد، تنها در اردوگاه جبالیا، 14 فلسطینی به شهادت رسیدند.

شبکه 12 رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تنها در هفته گذشته 20 سرباز در نبردهای شجاعیه در شرق شهر غزه کشته شدند.

تعداد شهدای فلسطینی از آغاز جنگ به 18787 شهید رسیده و 50 هزار و 897 نفر نیز مجروح شده اند. بخش عمده این شهدا و مجروحان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام
captcha