اجرای پویش «یلدای مهربانی» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4188200
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶

اجرای پویش «یلدای مهربانی» در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد از اجرای پویش احسان شب یلدا با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مددجویان کمیته امداد استان خبر داد.

پویش «یلدای مهربانی»

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه‌وبویراحمد شامگاه، 24 آذرماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به در پیش بودن شب یلدا، گفت: به منظور تأمین و تهیه بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های نیازمند، پویش احسان شب یلدا با عنوان «یلدای مهربانی» در پیام رسان بله راه‌اندازی شده است.

وی افزود: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند برای مشارکت در پویش احسان شب یلدا کمک‌های نقدی و غیرنقدی از جمله میوه، آجیل و شیرینی را از طریق مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان به دست خانواده‌های نیازمند برسانند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد ادامه داد: نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ به نام کمیته امداد استان واریز استان و یا از طریق کد #۰۷۴*۸۸۷۷* اقدام کنند.

مبشری بیان کرد: همچنین از طريق پیام‌رسان «بله» و با همكاري بانك ملي، شرايطی مهيا شده تا هم استاني‌ها واريزي‌های خود را برای کمک به نیازمندان در این پویش انجام دهند.

وی در پایان گفت: سامانه ekram.emdad.ir و ارسال عدد یک به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۴ نیز برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در این پویش در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha