فعالان فضای مجازی با طرح و برنامه به مدارس ورود کنند
کد خبر: 4187930
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷

فعالان فضای مجازی با طرح و برنامه به مدارس ورود کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان از فعالان فضای مجازی خواست که با طرح و برنامه برای تأثیرگذاری روی دانش‌آموزان و نوجوانان به مدارس نیز ورود کنند، گفت: جبهه انقلاب باید آنقدر با ظرافت کار کند تا بتواند جبهه تخریب‌کننده را از میدان خارج کند.

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان امروز، 23 آذرماه در دیدار با معاون سازماندهی، آموزش و امور استان‌ها سازمان فضای مجازی سراج کشور با تأکید بر اهمیت رصد به‌موقع موضوعات اظهار کرد: کار به‌موقع، تأثیرگذاری بیشتری دارد و سازمان فضای مجازی سراج نیز با در اختیار داشتن ابراز رسانه و فضای مجازی باید به مسئله رصد و کار به‌موقع توجه داشته باشد.

وی با بیان اینکه بعضی افراد هنوز به رخداد درونی سازمان فضای مجازی توجه ندارند و باید برای این بخش کاری انجام شود، افزود: برخی آقایان در کشور همواره هیچ اطلاعات سیاسی اجتماعی ندارند که دلیلش نداشتن سواد رسانه است بنابراین سواد رسانه هم از اهمیت زیادی برخوردار است.

آیت‌الله فلاحتی با تأکید بر اینکه فعالان فضای مجازی باید اهل مطالعه دائم به‌ویژه مطالعه تاریخ باشند، تصریح کرد: حمایت از کیان انقلاب اسلامی مسئله دیگری است که باید به آن توجه داشته باشید و بدانید که دشمن در تلاش است تا همه چیز را به رهبری ختم کند و لذا شما باید مطالبات رهبری را برای جامعه و مسئولان بیان کنید.

امام جمعه رشت با تأکید بر اهمیت تلاش مضاعف فعالان فضای مجازی در دوره انتخابات بیان کرد: دشمن سعی دارد‌ تمام کارهای خود را معطوف به رهبری کند زیرا متوجه شده‌اند که رهبری پایگاه و ستون اصلی خیمه است، لذا فعالان این عرصه، درباره موضوعات مختلف، قبل از اینکه دشمن طرح و برنامه‌ریزی کند، طرح داشته باشند و افق‌نگر باشند.

وی از فعالان فضای مجازی خواست که با طرح و برنامه برای تأثیرگذاری روی دانش‌آموزان و نوجوانان به مدارس نیز ورود کنند، گفت: در راستای بیانیه گام دوم انقلاب هم باید خیلی کار شود، جبهه انقلاب باید آنقدر با ظرافت کار کند تا بتواند جبهه تخریب‌کننده را از میدان خارج کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان خطاب به فعالان فضای مجازی سراج بیان کرد: درباره موضوعات مختلف، قبل از اینکه دشمن طرح و برنامه‌ریزی کند، طرح داشته باشید و سعی کنید افق‌نگر باشید و نقشه‌های دشمن را قبل از اینکه وارد میدان شود پیش‌بینی کنید و این نیازمند ظرافت در کار است. متأسفانه بخشی از جبهه خودی غافل در کشور اکنون در حال زدن و هجمه وارد کردن به دولت هستند که خطرناک هستند و در ظاهر ادعای حمایت از رهبری دارند.

امام جمعه رشت در پایان از زحمات سجاد ستوده، مسئول سابق سراج گیلان قدردانی و آرزوی توفیق خدمتگزاری در مسئولیت جدید و برای محسن پورپیر، مسئول جدید فضای مجازی سراج گیلان آرزوی موفقیت کرد و ضمن قدردانی از تلاش‌های سایر اعضای این سازمان تصریح کرد: مسئول جدید سازمان سراج هم جوان هستند، معتقدم در این عرصه جوانان بهتر می‌توانند کار کنند.

گفتنی است، محسن پورپیر به‌عنوان مسئول جدید فضای مجازی سراج گیلان معرفی شد.

انتهای پیام
captcha