مطالبه‌گری تخصصی باید عالمانه و دلسوزانه انجام شود
کد خبر: 4187818
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵

مطالبه‌گری تخصصی باید عالمانه و دلسوزانه انجام شود

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) با تأکید بر اینکه مطالبه‌گری تخصصی باید عالمانه و دلسوزانه در بخش‌های مختلف صورت بپذیرد، گفت: باید ظرفیت حداکثری در کارآمدی نظام اسلامی صورت بگیرد و نگاه ایجابی داشته باشیم، حوزه فرهنگی در جامعه را باید برنامه‌محور اداره کنیم.

آیت الله رضا رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رضا رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) و نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری امروز، ۲۲ آذرماه در دیدار با اعضای مجمع یاران انقلاب اسلامی استان گیلان، اظهار کرد: باید از فرصت ایام فاطمیه به بهترین شکل استفاده کرد، توسل به حضرت زهرا(س) می‌تواند در زندگی انسان گره‌گشا باشد.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر نشانه گرفتن نظام جمهوری اسلامی توسط دشمن، افزود: دشمن بحث ایجاد ناامیدی را در رسانه‌های فارسی زبان خود به صورت بسیار زیاد مطرح می‌کند، اگر یأس در جامعه زیاد شود انگیزه از بین خواهد رفت، خیلی‌ها تلاش دارند کارآمدی نظام اسلامی در عرصه‌های دینی را خدشه‌دار نمایند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) با تأکید بر اینکه باید از امکانات برای خدمت به مردم بیشتر استفاده کرد، گفت: باید خدماتی که انقلاب اسلامی به ارمغان آورده برای مردم واقع‌نمایی کنیم، در عین حال کوتاهی‌ها را هم باید بگوییم.

وی با بیان اینکه دشمن نسبت به نظام اسلامی در حال سیاه‌نمایی است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب ارزشی و فرهنگی بوده است و اوج راهپیمایی‌ها علیه رژیم پهلوی در ایام محرم و رهبریت آن توسط امام خمینی(ره) صورت پذیرفته است.

آیت‌الله رمضانی با تأکید بر اینکه مطالبه‌گری تخصصی باید عالمانه و دلسوزانه در بخش‌های مختلف صورت بپذیرد و از ظرفیت رسانه‌ها باید در این راستا استفاده مناسب شود، تصریح کرد: باید ظرفیت حداکثری در کارآمدی نظام اسلامی صورت بگیرد و نگاه ایجابی داشته باشیم، حوزه فرهنگی در جامعه را باید برنامه‌محور اداره کنیم.

وی در پایان با تأکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی سال‌جاری، گفت: حضور حداکثری و انتخاب همراه با اعتقاد افراد شایسته از سوی مردم، موجب ناامیدی دشمن می‌شود.

انتهای پیام
captcha