حضور 60 قصه‌گو در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی یزد
کد خبر: 4187503
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸

حضور 60 قصه‌گو در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی یزد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد با اشاره به برگزاری بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به میزبانی یزد، از حضور 60 قصه‌گو در مرحله پایانی این جشنواره خبر داد.

عالیه قوامی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزدسیده عالیه قوامی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به انتخاب یزد به عنوان پایتخت قصه ایران گفت: امسال بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی برای دومین سال متوالی به میزبانی استان یزد از 27 الی 30 آذرماه برگزار می‌شود و برنامه‌های جنبی فرهنگی و شاد از جمله یزدگردی برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد با تأکید بر اهمیت مردمی‌سازی قصه و شعار «با قصه لبخند بسازیم» تصریح کرد: با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی زنگ قصه‌گویی را در استان یزد به صدا در می‌آوریم.

قوامی از حضور 60 قصه‌گو در مرحله پایانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی خبر داد و گفت: امسال شاهد مشارکت 17 هزار نفر در جشنواره قصه‌گویی بودیم که قصه‌های خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند و این مهم هدف جشنواره که مردمی‌سازی و عمومی‌سازی قصه در بین اقشار جامعه است، را به خوبی محقق کرد.

وی در پایان از مشارکت کشورهای آفریقای جنوبی، انگلیس، لبنان، ترکیه، اوگاندا، اسکاتلند، آرژانتین، فرانسه، تانزانیا، لسوتو و مالزی در این جشنواره خبر داد.

انتهای پیام
captcha