مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن بسیج آغاز می‌شود
کد خبر: 4187063
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹
از فردا؛

مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن بسیج آغاز می‌شود

مرحله نیمه‌نهایی سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج از روز دوشنبه بیستم آذرماه آغاز می‌شود و تا به مدت شش روز ادامه خواهد یافت.

اعلام اسامی راه یافتگان به مرحله کشوری مسابقات قرآن بسیج

به گزارش ایکنا، اسامی راه یافتگان به مرحله نیمه‌نهایی سی‌اُمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج از سوی دارالقرآن این سازمان اعلام شد.

این افراد نفرات برتر مرحله استانی مسابقات قرآن بسیج هستند که به مرحله نیمه نهایی (مرحله مقدماتیِ مرحله کشوری) راه یافته‌اند.

با اعلام مشخص شدن این افراد، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج از روز دوشنبه بیستم آذرماه به صورت مجازی و برخط و با حضور حدود دو هزار نفر از منتخبین استان‌ها در رشته‌های مختلف آغاز می‌شود و تا 25 این ماه ادامه دارد. 

پس از پایان این مرحله، از هر رشته حدود 10 تا 15 نفر از افرادی که بالاترین امتیاز را به دست آورده باشند به مرحله نهایی و حضوری راه می‌یابند. مرحله حضوری این مسابقات اوایل بهمن‌ماه در شهر قم با حضور 400 نفر در دو گروه بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

دارالقرآن سازمان بسیج مستضعفین اسامی راه‌یافتگان به این مرحله و نیز زمان‌بندی اجرای هر شرکت کننده را در کانال‌ این دارالقرآن در پیام‌رسان ایتا منتشر کرده است. این مسابقات در سه بخش فردی، گروهی و خانوادگی برگزار می‌شود.

سمیه عیادی

انتهای پیام
captcha