دشمن از راه رسانه‌های جمعی به دنبال انحراف جامعه است
کد خبر: 4186622
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴

دشمن از راه رسانه‌های جمعی به دنبال انحراف جامعه است

خطیب جمعه ملایر گفت: امروز دشمن به خوبی می‌داند اگر جبهه مقاومت در مقابل اسرائیل و حامیان آن ایستاده به خاطر این است که این فرهنگ را از ایران اسلامی الگو گرفته است، به همین خاطر دشمن هرگز جرئت جنگ نظامی علیه ما را ندارد چرا که می‌داند با یک اتحاد و انسجام برگرفته از فرهنگ و اعتقادات ما مواجه می‌شود و دچار شکست خواهد شد، لذا از راه رسانه‌های جمعی به دنبال انحراف جامعه ما است.

حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده امام جمعه ملایربه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام محمد علی ارزنده، امام جمعه ملایر، امروز جمعه 17 آذرماه در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه همدان ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: فرهنگ جوامع بشری چیزی است که یک شبه به وجود نمی‌آید و طی قرن‌ها و سال‌های متمادی به وجود می‌آید، امروز با سیر صعودی وسایل ارتباط جمعی به زودی فرهنگ‌ها تغییر کرده است.

وی افزود: امروز رسانه‌های دشمن فرهنگ را به سمت و سوی خود سوق می‌دهند، خوب را بد و بد را خوب جلوه می‌دهند، این یک تهدید است و باید مراقب بود که از این تهدیدها به عنوان فرصت استفاده کرد، اما در بسیاری از مواقع این گونه نیست و دشمن با هجمه‌های فرهنگی به دنبال این است که به فرهنگ و اعتقاد اسلامی و ایرانی ما آسیب بزند.

خطیب جمعه ملایر یادآور شد: امروز دشمن به خوبی می‌داند اگر جبهه مقاومت در مقابل اسرائیل و حامیان آن ایستاده به خاطر این است که این فرهنگ را از ایران اسلامی الگو گرفته است، به همین خاطر دشمن هرگز جرئت جنگ نظامی علیه ما را ندارد چرا که می‌داند با یک اتحاد و انسجام برگرفته از فرهنگ و اعتقادات ما مواجه می‌شود و دچار شکست خواهد شد، لذا از راه رسانه‌های جمعی به دنبال انحراف جامعه ما است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نیز طی سال‌های متمادی بارها نسبت به ناتوی فرهنگی و شبیخون فرهنگی دشمن به شورای انقلاب فرهنگی هشدار داده که باید مراقب بود، افزود: امروز علاوه بر مسئولان فرهنگی، خانواده‌ها خود باید مراقب باشد که ارزش‌های فرهنگی و اسلامی را نادیده نگیرند و نسبت به فرزندان خود بی‌تفاوت نباشیم.

ارزنده افزود: هر چند شورای فرهنگی وظیفه ترویج و حفظ ارزش‌های فرهنگی ایرانی و اسلامی را دارد اما خانواده‌ها نیز وظیفه دارند که از این ارزش‌های اصیل اسلامی دفاع کنند و اجازه ورود فرهنگ بیگانه را ندهند، متأسفانه در بعضی از خانواده‌ها می‌بینیم که حیا و ارزش‌های اسلامی نادیده گرفته می‌شود و بسیاری از این رفتارها زیبنده جامعه اسلامی ما نیست.

وی همچنین ضمن تبریک هفته هلال احمر و تقدیر از زحمات داوطلبان هلال احمر، گفت: هلال احمر یک سازمان مردم نهاد است که بدون تأمین هزینه‌های دولتی در همه حوادث و کمک‌رسانی به مردم پیشگام بوده و نه تنها در حوادث بلکه در طول سال نیز در همه برنامه‌ها و مناسبتها حضوری گسترده دارد.

خطیب جمعه ملایر همچنین با اشاره به اینکه یکی از علائم آخر زمان زیاد شدن ظلم و فساد است، اظهار کرد: امروز نشانه‌های بزرگ این ظلم را در غزه می‌بینیم و ما بر حسب وظیفه شرعی و دینی خود همچنان فریاد ظلم‌ستیزی را برای دفاع از مردم مظلوم غزه سر می‌دهیم.

انتهای پیام
captcha