اقدامات جبهه مقاومت زمینه‌ساز یک موج جهانی در بیداری ملت‌های دنیا شده است
کد خبر: 4186472
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
معاون هماهنگ کننده کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی:

اقدامات جبهه مقاومت زمینه‌ساز یک موج جهانی در بیداری ملت‌های دنیا شده است

سردار نقدی گفت: عظمتی که مردم فلسطین در طوفان‌الاقصی خلق کرده‌اند باعث ایجاد یک موج جهانی و بیداری ملت‌های آزادی خواه دنیا شده و امروز یک عالم دارد جنایات رژیم صهیونیستی را با آن صحنه‌های فجیع می‌بیند.

سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسدران

به گزارش ایکنا از گلستان، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه در پنجمین اجلاس مجمع بسیجیان استان گلستان گفت: آمریکا، رژیم‌صهیونیستی و جبهه غرب از این‌پس هیچ راهی جز انتخاب بد و بدتر نخواهند داشت، چون که جنایات و ظلم آن‌ها از حد گذشته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسدران گفت: امروز کل جامعه بشری در پرتو جهاد طوفان‌الاقصی به این واقعیت رسید که اسرائیل به فرموده امام راحل یک عده سرطانی است که وجودش جز رنج و کشتار دستاورد دیگری ندارد.

وی افزود: یقین بدانید رژیم صهیونیستی از اینجای کار تا انتهای نابودی فقط باید بین بد و بدتر یکی را انتخاب کند، زیرا وقتی ظلم از حد گذشت باید منتظر طوفان باشند و یقین آنکه این اتفاق منجر به سقوط ظلم می‌شود.

‌سردار نقدی اظهار کرد: نتانیاهو هیچ راهی جز خودکشی ندارد و این عین بن بستی است که به واسطه حماسه رزمندگان جبهه مقاومت در طوفان‌الاقصی ایجاد شده است.

معاون هماهنگ کننده کل سپاه بیان کرد: عظمتی که مردم فلسطین خلق کرده‌اند باعث ایجاد یک موج جهانی و بیداری ملت‌های آزادی خواه دنیا شده و امروز یک عالم دارد جنایات رژیم صهیونیستی را با آن صحنه‌های فجیع می‌بیند.

وی تصریح کرد: اصابت و نابودی تانک از فاصله صفر در نبرد طوفان‌الاقصی ادبیاتی جدید بود که توسط حماس ایجاد شد یعنی رزمنده فلسطینی در اوج شجاعت فاصله خود را به تانک مجهز به صفر می‌رساند و آن را منفجر می‌کند.

سردار نقدی با بیان‌اینکه استکبار جهانی می‌داند مسیر مرگباری را در پیش گرفته است، افزود: یقین بدانید آمریکا، رژیم صهیونسیتی و استکبار غرب از این به بعد انتخاب بین بد و بدتر ندارد و هیچ مسیر خوبی برای انتخاب ندارند، چون ظلم را از حد گذراندند.

وی با بیان‌اینکه امروز دنیا در خلأ ایدئولوژیک است و اسرائیل توحش خود را به نمایش گذاشته است، گفت: بسیج باید هم در شناخت مسائل حضور فعالانه داشته باشد و هم راهکار حل مسائل را ارائه دهد و هم پیگیر مطالبه اجرای این راهکار باشد و هم باید آستین‌ها را بالا بزند و در میدان حاضر شود و این همان روحیه انقلابی بسیجی است.

انتهای پیام
captcha