ثبت‌نام بیش از 400 البرزی در دوره تربیت مربی قرآن کریم
کد خبر: 4186072
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸

ثبت‌نام بیش از 400 البرزی در دوره تربیت مربی قرآن کریم

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز از ثبت‌نام 409 فعال قرآنی در دوره تربیت مربی قرآن کریم خبر داد و گفت: این دوره در رشته‌های مختلف از جمله روخوانی، روانخوانی، تجوید، صوت و لحن، مفاهیم، انس کودکان با قرآن و تدبر در قرآن کریم برگزار می‌شود.

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز از ثبت‌نام 409 فعال قرآنی در دوره تربیت مربی قرآن کریم خبر داد و گفت: این دوره در رشته‌های مختلف از جمله روخوانی، روانخوانی، تجوید، صوت و لحن، مفاهیم، انس کودکان با قرآن و تدبر در قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی افزود: ثبت‌نام اولیه متقاضیان در فضای مجازی صورت گرفته و طبق برنامه‌ریزی انجام شده ادارات تبلیغات اسلامی استان، با تماس با آنها نسبت به ثبت‌نام نهایی آنها با دریافت مدارک مورد نیاز اقدام می‌کنند.

این مسئول بیان کرد: با توجه به عبور از دوره پساکرونا و امکان برگزاری حضوری کلاس‌ها، اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز این دوره‌ها را براساس نیازسنجی مخاطبان برگزار می‌کند تا کادر متخصص قرآنی برای آموزش در مؤسسات قرآنی، خانه‌های قرآنی و جلسات خانگی پرورش داده شوند تا بتوانند در جامعه هدف مؤثرتر از گذشته و با تخصص مورد‌نظر فعالیت کنند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به اینکه در حال حاضر بسیاری از فعالان قرآنی به شیوه سنتی و تجربی قرآن را به مردم آموزش می‌دهند، تصریح کرد: پرورش مربیان قرآنی یکی از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی است و  اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز درصدد است با برگزاری چنین دوره‌هایی به بخشی از وظیفه خود جامه عمل بپوشاند و بر این اساس تا پایان سال جاری در نظر دارد یک دوره تربیت مربی حفظ قرآن و یک دوره تربیت مربی تدبر در قرآن کریم برگزار کند.

خبرنگار: الناز دادمهر

انتهای پیام
captcha