جزئیات مراسم تشییع و تدفین شهید محمدرضا یعقوبی در گیلان اعلام شد
کد خبر: 4185883
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶

جزئیات مراسم تشییع و تدفین شهید محمدرضا یعقوبی در گیلان اعلام شد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان از برگزاری مراسم وداع با پیکر شهید تازه تفحص شده مدافع حرم محمدرضا یعقوبی در شهرستان‌های لنگرود، رودسر و رشت خبر داد و گفت: مراسم تشییع شهید محمدرضا یعقوبی صبح روز پنجشنبه، 16 آذرماه بعد از اجرای مراسم صبحگاه مشترک و اقامه نماز در سپاه ناحیه رشت، به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار می‌شود.

شهید مدافع حرم محمدرضا یعقوبی

به گزارش ایکنا از گیلان، سرهنگ احمدرضا منشوری، معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان امروز، 13 آذرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مراسم وداع با پیکر شهید تازه تفحص شده مدافع حرم محمدرضا یعقوبی در شهرستان‌های لنگرود و رودسر اظهار کرد: به درخواست مردم و مسئولان شهرستان‌های رودسر و لنگرود مراسم وداع با پیکر این شهید مدافع حرم فردا، 14 آذرماه از ساعت ۱۸ الی ۲۰ در شهرستان رودسر و از ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۳ در مسجد جامع لنگرود برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم ویژه وداع با پیکر شهید مدافع حرم محمدرضا یعقوبی در رشت، افزود: این مراسم بعد از نماز مغرب و عشا روز چهارشنبه، 15 آذرماه در گلزاری شهدای رشت و با حضور آحاد مختلف مردم و مسئولان استانی برگزار می‌شود.

منشوری با اشاره به تشییع پیکر شهید مدافع حرم محمدرضا یعقوبی در شهر رشت در روز پنجشنبه، 16 آذرماه بیان کرد: مراسم تشییع شهید محمدرضا یعقوبی از ساعت ۸:۳۰ صبح روز پنجشنبه، 16 آذرماه و بعد از مراسم صبحگاه مشترک و اقامه نماز در سپاه ناحیه رشت، به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ستاد برگزاری مراسم تشییع و وداع با شهید تازه تفحص شده مدافع حرم محمد رضا یعقوبی در گیلان و با محوریت سپاه تشکیل شد، گفت: به محض اطلاع از کشف پیکر شهید مدافع حرم محمدرضا یعقوبی بعد از هفت سال، ستادی برای برگزاری باشکوه مراسم وداع و تشییع در استان تشکیل و برنامه‌ریزی لازم انجام شد.

انتهای پیام
captcha