دشمن با جنگ رسانه‌ای به دنبال ایجاد ناامنی در کشور است
کد خبر: 4185757
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷

دشمن با جنگ رسانه‌ای به دنبال ایجاد ناامنی در کشور است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با بیان این‌که دشمن با جنگ رسانه‌ای به دنبال ایجاد ناامنی در کشور است گفت: در این جنگ، دشمن با دروغ و شبهه در فضای رسانه‌ای به دنبال مدیریت ادراک عمومی جامعه است که راهکار مقابله در برابر این جنگ، جهاد تبیین است.

عباس مطهری مدیر کل بنیاد حفظ آثار وارزشهای دفاع مقدس استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، عباس مطهری، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان امروز، 13 آذر در یادواره شهید گمنام دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان با بیان اینکه عزت و افتخار کنونی نظام اسلامی مدیون و مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان سرافراز است گفت: شهدا جان و عمرشان را به بهترین قیمت با خدا معامله کردند.

مطهری ادامه داد: استکبارستیزی و ولایت مداری از ویژگی‌های بارز شهیدان است و باید در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی با الگو گیری از این ویژگی‌ها در حفظ ارزش‌های اسلامی کوشا باشیم. 

وی بابیان این‌که دانشجو موذن جامعه است که اگر در خواب بماند نماز امّت قضا خواهد شد اظهار کرد: دانشجو باید نسبت به مسائلی که در جامعه رخ می‌دهد، آگاه باشد و باید از آرمان‌ها و ارزش‏‌های مذهبی و فرهنگی خود دفاع کند و آن‌ها را گسترش دهد که در این راستا خواب‌ و بیداری او موجب خواب‌ و بیداری جامعه در شرایط زمانی مختلف می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان متذکر شد: ۱۶ آذر سالروز ایثار و از خودگذشتگی دانشجویان آزاده‌ای است که در مقابله با استبداد سر فرود نیاورده و نقطه عطفی را در استقلال ملت ایران رقم زدند.

مطهری با تأکید بر اینکه امروز هم دانشجویان متعهد،آگاه، بیدار و آراسته به تقوای الهی به‌عنوان پرچم‌داران علم و آگاهی می‌توانند جهت تعالی ایران اسلامی، این مرز و بوم را به اوج اقتدار و فتح قله‌های افتخار برسانند یادآور شد: امروز درگیر جنگ شناختی دشمن هستیم و دشمن با تمام ظرفیت در بحث ضربه به اعتقادات باورهای دینی وارد شده است. 

وی افزود: وقتی دشمن نمی‌تواند با تجهیزات و جنگ‌افزارهای نظامی، انقلاب اسلامی را از پای دربیاورد به جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی‌ روی می‌آورد که همین موضوع نشان‌دهنده ضعف و حقارت دشمنان قسم‌خورده انقلاب است.

وی با بیان اینکه دشمن با جنگ رسانه‌ای به دنبال ایجاد نا امنی در کشور است یادآور شد: در این جنگ، دشمن با دروغ و شبهه در فضای رسانه‌ای به دنبال مدیریت ادراک عمومی جامعه است، لذا راهکار مقابله در برابر این جنگ، جهاد تبیین است که بر این اساس جهاد تبیین سلاح ما در مقابله با تهاجم رسانه‌ای دشمنان است.

حجت‌الاسلام‌ سید مهدی طهماسبی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان نیز افزود: ما باید در تمام لحظه‌ها شهدا را ناظر بر اعمال خود بدانیم و ازخودگذشتگی و ایثار آن‌ها را سرلوحه عمل قرار دهیم.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم جایگاه شهدا را بسیار والا دانست و افزود: در حقیقت چهره‌های ماندگار واقعی و حقیقی شهدا هستند.

مداحی، روایتگری پدر شهید مدافع حرم محمدحسین حمزه و قرائت زیارت عاشورا از برنامه‌های دیگر یادواره شهید گمنام دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان بود  و مزار مطهر شهید گمنام دانشگاه عطرافشانی و گلباران شد.

انتهای پیام
captcha