انقلاب اسلامی فرهنگ مقاومت را به جهان صادر کرد
کد خبر: 4185358
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

انقلاب اسلامی فرهنگ مقاومت را به جهان صادر کرد

حجت‌الاسلام گرزین با بیان‌ اینکه انقلاب اسلامی فرهنگ مقاومت را به جهان صادر کرد، گفت: امروز جوانان غزه برای دفاع از وطن و سرزمین خود مسلح شدند و بر این واقفند که برای نجات کشور و پیروزی در برابر رژیم صهیونیستی باید راه مقاومت را در پیش بگیرند و آنها فرهنگ مقاومت و ایستادگی در برابر کفر و استکبار را از جمهوری اسلامی ایران یاد گرفتند.

حجت الاسلام گرزین مدیر کل تبلیغات گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان در استقبال از نخستین شهید مدافع حرم گلستان، که امروز، 11 آذرماه در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد، گفت: آنچه در قرآن در مورد مقام والای شهیدان بیان شده این است که شهیدان زنده‌اند و نزد خداوند روزی دارند این فلسفه در مورد شهیدان صدق می کنند و آنها ره چند ساله را یک شبه طی کردند و در آن مسیر عاقبت به خیر شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان‌ اینکه این شهید بزرگوار راه ولایت را طی کرد، ادامه داد: شهید تولی جزء اولین گروه برای اعزام به سوریه بود و با توجه به اینکه دو سال دیگر از خدمت‌اش باقی مانده بود اما وقتی دید که یک عده داعشی به حرم الله تجاوز می‌کنند احساس مسئولیت کرد و خود را داوطلبانه به سوریه رساند.

وی تصریح کرد: شهیدان همچون شهید مدافع حرم غلامعلی تولی الگویی بی پایان برای جوانان و نوجوانان ما در استان هستند و ذخیره‌ای بزرگ و معنوی برای نسلی هستند که جنگ هشت ساله دفاع مقدس و دفاع از حرم حضرت زینب(س) را در سوریه از نزدیک لمس نکرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در تبیین جریانسازی خون شهدا بیان کرد: ایجاد حس حقارت و کوچکی مقابل کسی که شاهد این است که شهید جان خود را در راه آرمان‌های اسلام فدا کرده است جزو قانون طبیعت است که او با رفتنش جریان ایجاد می‌کند و آن نشانه زنده بودن شهداست.

حجت‌الاسلام گرزین به اتقافات و جریان جبهه مقاومت و کشتار وحشیانه رژیم کودکش صهیونیستی اشاره کرد و گفت: با شروع جنگ در غزه بعد از طوفان‌ الاقصی برخی بر این گمان بودند که چرا ایران به مواضع رژیم صهیونیستی موشک نمی‌زند و پاسخی کوبنده به جنایات و گشتار بی‌رحمانه صهیونیست نمی‌دهد اما باید دانست که ایران اسلامی با روشنگری و تبیین ادعای پوچ و بی‌اساس این مدعیان دروغین حقوق بشر را فاش کرد و امروزه در تمامی کشورها با حضور میلیونی خود در خیابان‌ها از غزه حمایت می‌کنند.

وی با بیان‌ اینکه ایران اسلامی فرهنگ مقاومت در برابر استکبار را به جهان صادر کرده است، اظهار کرد: امروز جوانان غزه برای دفاع از وطن و سرزمین خود مسلح شدند و براین واقفند که برای نجات کشور و پیروزی در برابر رژیم صهیونیستی باید راه مقاومت را در پیش بگیرند و آنها فرهنگ مقاومت و ایستادگی در برابر کفر و استکبار را از جمهوری اسلامی ایران یاد گرفتند.

انتهای پیام
captcha