اعلام جزئیات تشییع و وداع با پیکر شهید مدافع حرم «غلامعلی تولی» در گلستان
کد خبر: 4184878
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸

اعلام جزئیات تشییع و وداع با پیکر شهید مدافع حرم «غلامعلی تولی» در گلستان

رئیس اداره سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گنبدکاووس از زمان تشییع، وداع و انتقال پیکر مطهر شهید «غلامعلی تولی» نخستین شهید مدافع حرم در گلستان خبر داد.

شهیدبه گزارش ایکنا از گلستان، حنیفه عصمتی، رئیس اداره سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گنبدکاووس در نشست هماهنگی تشییع پیکر شهید «غلامعلی تولی» در گنبدکاووس گفت: پیکر شهید غلامعلی تولی نخستین شهید مدافع حرم گلستان که از سال ۱۳۹۲ در سوریه مفقودالاثر شده بود، روز جمعه، سوم آذرماه وارد گلستان می‌شود و یکشنبه آینده پس از برگزاری مراسم تشییع به خاک سپرده خواهد شد.

حنیفه عصمتی با بیان‌ اینکه مراسم وداع با شهید تولی روز جمعه بعد از ورود به استان گلستان در شهرهای مختلف با حضور مردم مؤمن و انقلابی برگزار می‌شود، افزود: بعدازظهر شنبه در گلزار شهدای گمنام و بعد از آن در مصلی امام جعفر صادق‌(ع) این شهرستان شاهد برگزاری مراسم وداع با این شهید خواهیم بود.

عصمتی اظهار کرد: مراسم تشییع پیکر شهید «غلامعلی تولی» روز یکشنبه،12 آذرماه ساعت ۹ صبح از مقابل بیمارستان طالقانی تا مسجد قائمیه گنبدکاووس برگزار و در گلزار شهدای امامزاده یحیی بن زید(ع) به خاک سپرده می‌شود و مراسم یاد بود و ختم قرآن برای این شهید بزرگوار نیز یکشنبه در حسینیه عاشقان ولایت گنبدکاووس برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha