وفاق بین مدیران موجب جبران کاستی‌ها می‌شود
کد خبر: 4184270
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲

وفاق بین مدیران موجب جبران کاستی‌ها می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تاکید بر اینکه در خدمات‌رسانی‌ها با توجه به محدود بودن امکانات، باید به اولویت‌ها توجه شود نه سفارش‌ها، گفت: وفاق بین مدیران موجب جبران کاستی‌ها می‌شود.

شورای اداری شهرستان سیاهکل

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در گیلان امروز، پنجم آذرماه در جلسه شورای اداری شهرستان سیاهکل ضمن تبریک روز بسیج مستضعفان اظهار کرد: وفاق میان مدیران موجب جبران بسیاری از کاستی‌ها خواهد شد.

وی با اشاره به مشکلات آب شرب در منطقه دیلمان افزود: این منطقه با وجود تاریخ درخشان هزار و اندی ساله و سابقه علمی و عالمان، قدری مورد بی‌مهری قرار گرفته است در حالی‌که بخشی از اقتصاد استان و کشور به ویژه در دیلمان تأمین می‌شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه ما قدردان زحمات کسانی هستیم که در نظام اسلامی برای مردم تلاش می‌کنند، گفت: زحمات و تلاش‌های هر دولتی که روی کار آمد را انکار نمی‌کنیم و خدماتی ارائه شد اما تراز نظام اسلامی بالاتر بود از طرفی بعضی مدیران متأسفانه لیبرال‌منش بودند و تفکر دینی نداشتند.

وی تصریح کرد: ما امروز در نظام اسلامی وارث انقلاب و خون‌های شهیدان هستیم و معتقدم نسل‌های آینده برای نسل اول انقلاب که سرمایه‌گذاری‌های کلان کرده است ارزش قائل خواهند شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تأکید بر اینکه برای جلب رضایت پروردگار و اهل‌بیت، خدمت‌رسانی بی‌منت را پیشه راه خود قرار دهیم البته نظام اسلامی هم بر مردم منت نمی‌گذارد زیرا مردم در همه عرصه‌ها حضور داشته و دارند، بیان کرد: با توجه به حجم زیاد مطالبات در هر بخشی و امکانات محدود، شاید نتوانیم پاسخگوی همه مطالبات مردم باشیم اما تمام تلاش خود را به‌کار گیریم تا پاسخگوی خوبی باشیم و در کنار مردم باشیم.

امام جمعه رشت با تأکید بر اینکه در خدمات‌رسانی‌ها با توجه به محدود بودن امکانات، باید به اولویت‌ها توجه شود نه سفارش‌ها، گفت: فراموش نکنیم که مردم همه مسائل را مورد رصد قرار داده و قضاوت خواهند کرد.

وی با اشاره به ضرورت نظارت همه طرح‌ها و پروژه‌ها و اهمیت سه سد پلرود، دیورش و شفارود در گیلان تصریح کرد: در این سال‌ها، یکی از این سدها به دلیل عدم نظارت مسئولان ذی‌ربط با آثار تخریبی مالی مواجه شد که شایسته نبود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان دقت در زیرساخت‌های لازم را مورد تأکید قرار داد و با بیان اینکه سازه‌ها در نظام اسلامی باید در تراز ملت و نظام باشد، بیان کرد: همه مدیران باید نظارت را جدی بگیرند، نظارت بر طرح‌ها و پیمانکاران مورد تأکید است.

آیت‌الله فلاحتی با تأکید بر ضرورت توجه مدیران ارشد استان و شهرستان‌ها به نیروهای سازمانی و رفع مشکلات آن‌ها تصریح کرد: با توجه به هجمه‌های دشمنان، کارها و خدمات‌انجام شده دولت حتما به مردم اطلاع‌رسانی شود.

امام جمعه رشت با اشاره به ویژگی‌های یک نماینده خوب در مجلس شورای اسلامی گفت: یک نماینده باید بتواند مطالبه خود را در مجلس بیان کند و قبل از اینکه پشت تریبون قرار می‌گیرد، برنامه داشته باشد و صاحب نظریه و اراده و ایده باشد و در شهر خودش هم با مردم دیدار داشته باشد.

انتهای پیام
captcha