فرهنگ شهادت، کشور را در مقابل فتنه‌ها مقاوم کرد
کد خبر: 4184156
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
فرمانده سپاه سلمان سیستان‌و‌بلوچستان:

فرهنگ شهادت، کشور را در مقابل فتنه‌ها مقاوم کرد

سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت توانست کشور ما را در هجوم دشمنان ایستاده و مقاوم نگاه دارد،گفت: دشمنان با تمام ظرفیت از ابتدای پیدایش انقلاب اسلامی فتنه‌های فراوانی را علیه ما برنامه‌ریزی کردند و خنثی کننده همه این فتنه‌ها مقاومت و ایثار مردم بود.

سردار شفایی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان استان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان سیستان‌و‌بلوچستان صبح امروز یک‌شنبه، 5 آذرماه، در همایش دختران حاج قاسم که در مصلی شهر زابل برگزار شد ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ایران، گفت: فرهنگ جهاد و شهادت اگر نبود بی‌شک نهضت پیامبران عظیم‌الشان الهی و نهضت امام خمینی(ره) به آن شیوه که باید رقم نمی‌خورد.
 
وی افزود: در طول مسیر مبارزاتی امام راحل این دلبستگان به فرهنگ جهاد و شهادت بودند که توانستند با مقاومت خود موفقیتی بزرگ را رقم بزنند و این مقاومت، منجر به پیروزی انقلاب اسلامی و بر چیده شدن نظام ستمشاهی شد.
 
فرمانده سپاه سلمان سیستان‌و‌بلوچستان تأکید کرد: فرهنگ ایثار و شهادت توانست کشور ما را در هجوم دشمنان ایستاده و مقاوم نگاه دارد، دشمنان با تمام ظرفیت از ابتدای پیدایش انقلاب اسلامی فتنه‌های فراوانی را علیه ما برنامه‌ریزی کردند و خنثی کننده همه این فتنه‌ها مقاومت و ایثار مردم ما بود، امروز همین فرهنگ ایثار و شهادت است که توانسته در جنگ غزه موجب موفقیت و پیروزی برای فلسطینیان شود.
 
شفائی افزود: زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا باعث می‌شود تا این فرهنگ عظیم همواره زنده نگاه داشته شود، رمز موفقیت و پیروزی ما در سالیان گذشته تمسک به همین فرهنگ گرانبها بوده است و امروز و فردای ما نیز نیازمند همین فرهنگ می‌باشد.
 
فرمانده سپاه سلمان سیستان‌و‌بلوچستان اظهار کرد: دلیل موفقیت شهدای عزیز ما این بود که توانستند از فرصت‌ها بهترین استفاده و بهره را ببرند، حاج قاسم فرمودند هنر تبدیل تهدید به فرصت است و شهدای ما این هنر را به‌خوبی ارائه کردند و ما هم باید همین هنر را فرا گرفته و به کار بگیریم، امروز شما دلدادگان به انقلاب اسلامی باید وظایف خود را به‌خوبی انجام دهید تا بتوانید خدمتی شایسته را ارائه کنید.
انتهای پیام
captcha