اعلام نفرات برتر مسابقات سراسری قرآن تأمین اجتماعی کردستان
کد خبر: 4183910
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰

اعلام نفرات برتر مسابقات سراسری قرآن تأمین اجتماعی کردستان

مدیرکل تأمین اجتماعی کردستان از معرفی نفرات برتر بیست‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن تأمین اجتماعی کردستان خبر داد و گفت: هفت نفر برگزیده این دوره از مسابقات به مرحله کشوری راه یافتند.

بیست‌و‌پنجمین دوره مسابقات قرآن تامین اجتماعی کردستان

سیدصلاح قریشی، مدیرکل تأمین اجتماعی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: بیست‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن تأمین اجتماعی کردستان هفته گذشته در استان برگزار شد که نفرات برتر این دوره از مسابقات به مرحله کشوری راه یافتند.

وی افزود: بیست‌و‌پنجمین دوره مسابقات قرآن در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان، مقاهیم و نهج‌البلاغه سازمان تأمین اجتماعی و خانواده آنان با مشارکت کارکنان شاغل و بازنشسته هر دو حوزه بیمه و درمان تأمین اجتماعی استان کردستان برگزار شد.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کردستان با اشاره به اینکه شرط پذیرش مرحله کشوری این دوره از مسابقات قرآن کسب امتیاز لازم در مرحله استانی بود، بیان کرد: در این راستا هفت نفر از برگزیدگان مرحله استانی موفق به راه‌یابی به مرحله کشوری شدند.

وی در ادامه با اشاره به نفر برگزیده رشته حفظ قرآن گفت: امیرحسین صالحی‌تبار، فرزند زهرا قدیری متخصص بیماری‌های کودکان و نوزادان و از همکاران بیمارستان تأمین اجتماعی سنندج با کسب امتیاز 177 در رشته حفظ کل قرآن نفر اولین رده سنی نوجوانان را کسب کرد.

قریشی افزود: فرحناز عربی در رشته حفظ  یک جزء، مصلح‌الدین رضوان‌جو در رشته حفظ پنج جزء، حبیب‌الله رضوان‌جو در رشته حفظ یک جزء، محمد شیرین‌سخن در حفظ 10 جزء، فؤاد مولودی در رشته قرائت، زانیار فتحی در رشته قرائت ترتیل و نگار کاظمی در رشته قرائت ترتیل با کسب امتیاز لازم به مرحله کشوری این دوره از رقابت‌های قرآنی راه یافتند.

وی در پایان یادآور شد: مراسم تجلیل از نفرات برگزیده مرحله استانی بیست‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن تأمین اجتماعی به زودی در استان کردستان برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام
captcha