راهیابی 7 اثر از همدان به جشنواره ادبی یوسف
کد خبر: 4183246
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲

راهیابی 7 اثر از همدان به جشنواره ادبی یوسف

مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان از ارسال ۹۸ اثر به دبیرخانه استانی دوازدهمین جشنواره ادبی یوسف در همدان خبر داد و گفت: از این تعداد هفت اثر به مرحله کشوری راه یافت.

محمد برخوردار، مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدانبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان، محمد برخوردار، مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان اظهار کرد: ۹۸ اثر به دبیرخانه دوازدهمین جشنواره ادبی یوسف همدان ارسال شد که بعد از داوری هفت اثر به مرحله کشوری راه یافت.

وی افزود: برگزیدگان استانی این دوره از جشنواره مرتضی فرجی با عنوان اثر «حسین آقا»، الهه حسینی‌شعار با عنوان اثر «رهایی»، رسول باقری با عنوان اثر «دوقلو‌های آسمانی»، صدیقه مشکانی با عنوان اثر «چشم‌های نگران»، لیلا گودرزیان‌فرد با عنوان اثر «شاحه گلی برای سیمین»، سولماز عنایتی با عنوان اثر «غم تو با من فرق دارد» و مهدی بهرامی با عنوان اثر «اتوبوس ۴۱۴» هستند.

مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان یادآور شد: این جشنواره در دو رده سنی بزرگسال و نوجوان برگزار شد و موضوع اصلی داستان ارسالی در حوزه دفاع مقدس، رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت بود.

انتهای پیام
captcha