روحیه بسیجی از دستاوردهای مهم جبهه مقاومت است
کد خبر: 4183086
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

روحیه بسیجی از دستاوردهای مهم جبهه مقاومت است

سردار ملک شاهکوهی با بیان اینکه امروز حماس خواب را از چشم رژیم صهیونیستی گرفته است، گفت: یکی از دستاوردهای جبهه مقاومت برگرفته از بسیج است و امروز حماس و جبهه مقاومت هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را به زیر کشیده‌اند.

سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، سردار علی ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا گلستان امروز، ۲۹ آبان در مراسم جشن آغاز هفته بسیج در جمع فرهنگیان اداره‌کل آموزش و پرورش گلستان در آغاز به کلام امام امت(ره) «بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد. بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده‌اند» اشاره کرد و گفت: ماهیت راستین بسیج و ریشه‌های آن در تاریخ دیروز و فردای بشریت است؛ به این معنا که بسیج صرفاً به مفهوم تشکیلات شکل گرفته در ساختار نظام اسلامی مستقر در ایران پس از انقلاب اسلامی نیست بلکه همان دفتر دیرین مجاهدتی است که هر کس در هر زمان و هر مکان مطابق با اصول اساسی آن یعنی مرام و طریقه انبیاء(ص) عمل کند، مشمول نام بسیج و بسیجی خواهد بود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان‌ اینکه فلسفه وجودی بسیجیان خدمت به مردم است، افزود: نیروی مقتدر بسیج چه در دوران دفاع مقدس و چه در حال حاضر همواره برای خدمت‌رسانی به مردم در عرصه‌های مختلف مانند سیل، زلزله، کرونا آماده بوده و حضور مؤثر و تعیین کننده‌ای داشته است.

سردار ملک شاهکوهی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مقاومت تنها راه آزادسازی فلسطین است و شبکه‌های رسانه‌ای و مخالفان نظام قدس جمهوری اسلامی یکی پس از دیگری در حال غروب هستند، تصریح کرد: دشمن تلاش دارد حفره‌ای عمیق در باور و امید ما ایجاد کند او می‌خواهد میدان جنگ را از جغرافیای سرزمینی به جغرافیای ذهن‌ها تغییر دهد که تنها سرنوشت باقی مانده اشغال ذهن‌ها و تسخیر قلب‌هاست. جامعه‌ای که در جوانانش بذر تردید، بی‌اعتمادی، جهل، توهم و ناآگاهی افشانده شود متوقف می‌شود، جوان قوه عاقله و قوه محرکه یک جامعه است.

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: حماس که امروز خواب را از چشم رژیم صهیونیستی گرفته یکی از دستاوردهای جبهه مقاومت برگرفته از بسیج است و امروز حماس و جبهه مقاومت هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را به زیر کشیده‌اند.

سردار ملک شاهکوهی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری افزود: باید تلاش‌ها برای امیدآفرینی و افزایش مشارکت افراد واجد شرایط در این صحنه بیش از گذشته شود.

وی گفت: دشمنان نظام بیکار ننشسته و از هر راهی تلاش دارند تا به انقلاب اسلامی آسیب وارد کنند که باید در این زمینه هوشیاری خود را بیش از گذشته حفظ کنیم.

انتهای پیام
captcha