غزه نمونه کوچکی از حماسه عاشوراست
کد خبر: 4183082
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
رئیس سازمان بسیج سازندگی:

غزه نمونه کوچکی از حماسه عاشوراست

پاسدار محمد زهرایی با اشاره به جریان مقاومت و کشتار مردم مظلوم غزه توسط رژیم صهیونیستی گفت: غزه نمونه کوچکی از حماسه عاشوراست. امروز داستانی که از عاشورا شنیدیم و بر آن گریستیم در غزه می‌بینیم.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور

به گزارش ایکنا از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، امروز، 29 آبان‌ماه در سومین رزمایش جهادگران فاطمی که با حضور یک هزار نفر از جهادگران بسیجی استان البرز در کانون شهید سبحانی سپاه کرج برگزار شد، به جریان مقاومت و کشتار مردم مظلوم غزه توسط رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: غزه نمونه کوچکی از حماسه عاشوراست. امروز داستانی که از عاشورا شنیدیم و بر آن گریستیم در غزه می‌بینیم.

وی افزود: اتفاقات دردناکی که در غزه رقم خورده است نشان داد که نبرد بین جبهه حق و استکبار تمام‌شدنی نیست و از روزی که قابیل سنگی بر سر هابیل زد و خونی جاری شد تا قیامت این نبرد ادامه دارد. ایمان کسانی که در غزه و جبهه مقاومت خون دادند در عمل ثابت شد. آنها عمل صالح را در اجتماع جلوه بخشیدند. امروز نیز اگر به داد غزه نرسیم مسلمان نیستیم و باید مقابل ظالم ایستاد و حرف حق را زد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تأکید کرد: در حال حاضر یک نبرد تمدنی آغاز شده است و غزه در هفتم اکتبر برگی جدیدی را در این نبرد ورق زد. این نبرد در حال شکل‌گیری در مقابل تمدن در حال افول غرب است.

وی در ادامه به اقدامات جهادگران در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: در طول تاریخ شاهد آن بودیم که جبهه استکبار ایران را محل تاخت و تاز خود کرده است که در مقابله آنها افرادی مثل رئیسعلی دلواری به میدان آمد و در مقابل پرتغالی‌ها و انگلیسی‌ها ایستادگی کرد.

این مسئول با بیان اینکه روزی میرزاکوچک خان جنگلی نیز برخاسته و ایمان در عمل را در مقابل استکبار و دشمنان به منصه ظهور گذاشت، اظهار کرد: اقدامات کسانی که شجاعانه در مقابل استکبار ایستادگی کردند نمونه بارز جهاد است.

وی خطاب به جهادگران حاضر در جلسه گفت: در فتنه سال گذشته ثابت کردید که احتیاجی نیست که به شما بگویند از امنیت و ناموس خود دفاع کنید شما در آن زمان خوش درخشیدید و ایمان را در عمل نشان دادید.

خبرنگار: الناز دادمهر

انتهای پیام
captcha